بهنام پیشروی کیش دوباره اسپانسر پرسپولیس می شود؟

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد اسپانسرپیشین پرسپولیس دوباره حمایت مالی از این تیم را به عهده خواهد گرفت . بهنام پیشروی کیش ، اسپانسری که در ابتدای فصل با پرسپولیس قرارداد امضا کرده و به خاطر آنچه عدم عمل به قرارداد نامیدند کنار گذاشته شد دوباره با پرسپولیس قرارداد امضا می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از عصر ایران – اگر اتفاق خاصی رخ ندهد اسپانسرپیشین پرسپولیس دوباره حمایت مالی از این تیم را به عهده خواهد گرفت . بهنام پیشروی کیش ، اسپانسری که در ابتدای فصل با پرسپولیس قرارداد امضا کرده و به خاطر آنچه عدم عمل به قرارداد نامیدند کنار گذاشته شد دوباره با پرسپولیس قرارداد امضا می کند.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که تا چند روز دیگر موعد دوم واگذاری سهام سرخابی ها فرا می رسد و در صورت عدم فروش سهام در این مزایده قرارداد اسپانسرینگ پرسپولیس با مدتی طولانی تر امضا خواهد شد. بهنام پیشروی کیش همان شرکتی است که از حمیدرضا سیاسی به خاطر انتقال مال غیر بابت قراردادشان با پرسپولیس شکایت کرده بود. شرکتی که اعضایی از دوره حضور رویانیان در پرسپولیس در خود دارد و طی چند روز اخیر هم اعضای مرتبط با این شرکت به باشگاه بازگشته اند. شرکتی که با محمدحسین نژاد فلاح کاملا هماهنگ است و حتی شنیده می شود که به توصیه آنها بوده که مدیرجدید برای پرسپولیس تعیین شده است.

این شرکت با تعهد پس گرفتن شکایت خود از پرسپولیس و بازگشت اعضا قراردادی امضا خواهد کرد و دوباره حامی مالی پرسپولیس خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  +    =  26