رشد ۴۹ درصدی پرداخت های غیرتماسی در منطقه آسیا و اقیانوسیه

مسترکارت گزارش داد

افزایش استفاده از پرداخت های غیر تماسی آسیا و اقیانوسیه در رشد کسب و کارهای کوچک این منطقه نقش بسزایی داشته است./ با گسترش تکنولوژی پایانه های فروش موبایلی (mPOS) در آسیا و اقیانوسیه، کشورهایی آسیایی مانند اندونزی و ویتنام شاهد کاهش پرداخت های نقدی و افزایش پرداخت های غیرتماسی بودند./پرداخت های غیرتماسی، در منطقه آسیا و اقیانوسیه رشد خوبی دارد؛ پژوهش اخیر مسترکارت نشان می دهد که استرالیا بالاترین میزان تراکنش های غیرتماسی را در سال 2014 داشته است؛

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،افزایش استفاده از پرداخت های غیر تماسی آسیا و اقیانوسیه در رشد کسب و کارهای کوچک این منطقه نقش بسزایی داشته است.

افزایش استفاده از پرداخت های غیر تماسی آسیا و اقیانوسیه در رشد کسب و کارهای کوچک این منطقه نقش بسزایی داشته است. این گزارش می افزاید تعداد کاربرانی که تنها از روش پرداخت غیرتماسی در این بخش از جهان استفاده می کنند در سال 2014 تا 49% رشد کرده است و دلیل افزایش استفاده از این نوع سرویس، بهبود امنیت و سهولت بیشتر پرداخت های غیرتماسی است.

با گسترش تکنولوژی پایانه های فروش موبایلی (mPOS) در آسیا و اقیانوسیه، کشورهایی آسیایی مانند اندونزی و ویتنام شاهد کاهش پرداخت های نقدی و افزایش پرداخت های غیرتماسی بودند.

در حال حاضر ویتنام با کاهش 11 درصدی تراکنش های نقدی، 200میلیون تراکنش الکترونیکی را تا سال 2015 توسط برخی از 250 هزار پذیرنده پرداخت الکترونیکی ثبت کرده است.

به نظر می رسد این موضوع، تاثیر مثبتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط داشته باشد؛ راج ظاموظاران، مسئول پرداخت های نوظهور منطقه آسیا و اقیانوسیه در مسترکارت، اظهار داشت: «هرروز، کسب و کارهای کوچک بیشتر و بیشتری به mPOS ها روی می آورند و با این روش، تعداد مشتریان و میزان فروش خود را گسترش می دهند.»  

پرداخت های غیرتماسی، در منطقه آسیا و اقیانوسیه رشد خوبی دارد؛ پژوهش اخیر مسترکارت نشان می دهد که استرالیا بالاترین میزان تراکنش های غیرتماسی را در سال 2014 داشته است؛ همچنین این کشور توانسته است نزدیک به دو سوم از کل پرداخت های غیرتماسی درون فروشگاهی مسترکارت را نیز به خود اختصاص دهد که در مقایسه با سال 2013، نرخ رشد 45 درصدی داشته است.

سنگاپور و هنگ کنگ نیز تاثیر مثبت پرداخت های غیرتماسی را احساس کرده اند؛ تا جایی که هنگ کنگ شاهد چهار برابر شدن تعداد تراکنش های غیرتماسی خود در سال های 2014-2015 بوده و در سنگاپور نیز تعداد کاربرانی که تنها از پرداخت غیر تماسی استفاده می کنند بین سال های 2013 تا 2014 دو برابر شده اند؛ به علاوه یک پنجم از تراکنش های ویزا در سنگاپور، به صورت پرداخت غیرتماسی انجام می گیرد./شاپرک

منبع : http://www.paymenteye.com/2015/04/02/contactless-payments-grow-49-in-asia-pacific/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  5