ایران کیش ۱۲ساله شد+پیام مدیرعامل

ایران‌کیش امروز در حالی دوازدهمین سالروز تاسیس خود را جشن می‌گیرد که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پرداخت الکترونیک کشور است و گستره ترین شبکه پرداخت الکترونیک (پایانه فروش) ‌را در کشور دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی شرکت ایران‌کیش مدیر عامل این شرکت در پیامی دوازدهمین سالروز تاسیس شرکت کارت اعتباری ایران کیش را تبریک  گفت.

در پیام دکتر “صادق فرامرزی” آمده است:”با احساس غرور و سربلندی بیست و سوم فروردین ماه 1394، دوازدهمین سالروز تأسیس شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش را به تک‌تک شما عزیزان تلاشگر و خانواده‌های محترم تبریک عرض می‌نمایم.

بی‌تردید پیشرفت کنونی صنعت جوان پرداخت الکترونیک در کشور در سایه تلاش تمامی فعالان این عرصه به ویژه شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش است. ایران‌کیش به عنوان یکی از پیشتازان صنعت پرداخت الکترونیک ایران گام‌های مهم و بلندی را در این راه برداشته و موانع بسیاری را از در این مسیر کنار زده است.

تحول، تعالی و بالندگی امروز صنعت بانکداری الکترونیک، همواره در پرتو اندیشه متعالی و متعهدانه مدیران، کارشناسان و کارکنان شایسته و دلسوزی محقق شده است که سرمایه‌های ارزشمند دانایی و توانایی این سرزمین‌اند و با تلاش‌های خالصانه این صنعت نوپا را به سرمنزل مقصود می‌رسانند.

ایران‌کیش امروز در حالی دوازدهمین سالروز تاسیس خود را جشن می‌گیرد که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پرداخت الکترونیک کشور است و با بهره مندی از یکهزار نیروی فعال و مجرب در سراسر کشور، گستره ترین شبکه پرداخت الکترونیک (پایانه فروش) ‌را در کشور دارد.

از خداوند متعال سلامتی، شادکامی، سربلندی و عاقبت‌ به خیری همه کارکنان شایسته شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش و خانواده‌های شریف آنان را در راه پیشبرد اهداف سازمانی و تحقق منافع ملی و اعتلای روز افزون صنعت پرداخت الکترونیک مسئلت می‌نمایم.”

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1