چاههای آبی که نفت می دهند

، از زمین های روستای آزادبخت در پنج کیلومتری شهرستان کوهدشت در استان لرستان به جای آب گاه نفت و گاه آتش فوران می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از زمین های روستای آزادبخت در پنج کیلومتری شهرستان کوهدشت در استان لرستان به جای آب گاه نفت و گاه آتش فوران می کند.چاههای نفتی - لرستان

پیش از این نیز خبرگزاری مهر در گزارش های متعددی به این موضوع پرداخته است. گزارش هایی از آتش گرفتن صخره های رومشکان که می توانید لینک برخی از آنها را از اینجا و اینجا مشاهده کنید همچنین گزارشی از آتش گرفتن چاهها و اراضی کشاورزی که با عنوان “چاهی که به جای آب “آتش” می دهد” روی خروجی قرار گرفت.

وضعیت آتش گرفتن چاههای آب تنها مربوط به روستای آزادبخت نبوده به طوریکه اراضی کشاورزی روستای سه آسیابه و چشمه آلوده به مواد نفتی چم کبود تاکنون بارها توسط کارشناسان مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

در حال حاضر مردم این روستاها با نگرانی های جدی در زمینه زندگی خود مواجه هستند، موضوعی که نیازمند حضور کارشناسان و تبیین ابعاد موضوع برای مردم این منطقه دارد.

از یک سو وجود منابع نفت و گاز در منطقه تاکنون بارها تایید شده و از سوی دیگر با استمرار برداشت آب از دشتهای کوهدشت شاهد فرونشست زمین بوده ایم که باید نقش هر کدام از این عوامل در آتش گرفتن اراضی و چاههای آب منطقه روشن و برای رفع نگرانی مردم چاره اندیشی شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄    =  7