نمایش ۹ زن با صورت و دست‌های‌شان /عکس

نمایشگاه «صورت و دست‌ها» تا پایان مردادماه هر روز از ساعت 10 تا 13:30 و 15 تا 19 در نگارخانه «آزاد» به نشانی خیابان طالقانی، خیابان وصال شیرازی، شماره 103 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک«شیرین اتحادیه» تابلوهای نقاشی رنگ روغن خود با محوریت صورت و دست زن‌ها را به‌نمایش گذاشته است.

این هنرمند در گفت‌وگو با  ایسنا، درباره‌ی برپایی تازه‌ترین نمایشگاه آثار خود با عنوان «صورت و دست‌ها»، اظهار کرد: در این نمایشگاه 9 تابلوی رنگ روغن به نمایش گذاشته شده است که هفت تابلو در ابعاد 1/5 در 1/5 متر هستند. این نمایشگاه در ادامه‌ی نمایشگاه گروهی زنان هنرمند است که خردادماه با تکنیک‌های مختلف مجسمه و طراحی و نقاشی برگزار شد.

او ادامه داد: مدت‌هاست روی سوژه‌ی زن و دست‌ها تمرکز کرده‌ام. کارهای این نمایشگاه از دل مجموعه «زنان خواننده سیاه‌پوست» بیرون آمده است. در آن مجموعه نیز صورت و دست زن‌ها عناصر اصلی و مهم بودند. آن زمان به این موضوع فکر می‌کردم که خواننده‌ها برای انسجام کارشان، در کنار اجزای صورت از دست‌های‌شان هم استفاده می‌کنند.

اتحادیه همچنین بیان کرد: همیشه می‌گویند اگر می‌خواهی منسجم باشی باید فکر و کلام و حرکتت یکی شود. اگر دقت کرده باشید افراد هنگام صحبت کردن برای رساندن مفهوم صحبت‌ها و احساسات‌شان از دست‌ها کمک می‌گیرند. این اتفاق ناخودآگاه حتما علتی دارد و انگار بدون وجود دست‌ها، انسان برای بیان خود چیزی کم دارد.

شیرین اتحادیه

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  8  =  1