درخواست از تماشاگران برای نگه داشتن انرژی‌شان

دیدار تیم های ملی والیبال ایران و روسیه در هفته هشتم بیست و ششمین دوره رقابت های لیگ جهانی والیبال از ساعت ۲۱ امروز جمعه در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی در شرایطی آغاز خواهد شد که تیم ملی ایران با شکستی که برابر لهستان داشت شانش صعود خود را کاهش داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از مهر، دیدار تیم های ملی والیبال ایران و روسیه در هفته هشتم بیست و ششمین دوره رقابت های لیگ جهانی والیبال از ساعت ۲۱ امروز جمعه در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی در شرایطی آغاز خواهد شد که تیم ملی ایران با شکستی که برابر لهستان داشت شانش صعود خود را کاهش داده است.

* علاقمندان به والیبال بازهم مثل چهار دیدار گذشته از ساعت ها قبل از شروع بازی وارد سالن شدند اما تعدادشان به اندازه دیدارهای گذشته نیست.

* گروهی از حامیان محیط زیست با حضور در سالن بنرهایی را برای تشویق مردم به محافظت از محیط زیست نصب کرده اند. انها در بازی قبل پس از خروج تماشاگران سالن را پاکیزه کردند.

* حسینی مجری تلویزیون که در دیدارهای گذشته هم به عنوان مجری در سالن حضور داشت از تماشاگران خواست فعلا تیم ملی را تشویق نکنند و انررژی شان را برای شروع بازی بگذارند.

* در فاصله یک ساعت و سی دقیقه تا شروع این دیدار هنوز ظرفیت سالن تکمیل نشده و تعدادی از صندلی ها خالی است.

* تماشاگران حاضر در سالن با به صدا درآوردن شیپورها تشویق های ممتدی را با همین روش ادامه می دهند و صدایی از آنها شنیده نمی شود.

* سرودهایی برای تماشاگران پخش شد که یکی از آنها باعث به وجد امدن آنها شد و با روشن کردن نور موبایل ها به شادی پرداختند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  18