جزئیات معاملات بورس در تیرماه

ارزش کل معاملات تیرماه در قیاس با ماه قبل ۱۱۰ درصد، حجم معاملات ۱۰۹ درصد، دفعات معاملات ۶۲ درصد و تعداد خریداران ۶۵ درصد رشد داشتند و این معاملات در یک میلیون و ۲۶۹ هزار و ۷۹۶ دفعه انجام شد. بر این اساس، در پایان معاملات منتهی به ۳۱ تیرماه، ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم به ۳۸ هزار و ۵۱۳ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به ماه قبل ۱۱۱ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ارزش کل معاملات تیرماه در قیاس با ماه قبل ۱۱۰ درصد، حجم معاملات ۱۰۹ درصد، دفعات معاملات ۶۲ درصد و تعداد خریداران ۶۵ درصد رشد داشتند و این معاملات در یک میلیون و ۲۶۹ هزار و ۷۹۶ دفعه انجام شد. بر این اساس، در پایان معاملات منتهی به ۳۱ تیرماه، ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم به ۳۸ هزار و ۵۱۳ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به ماه قبل ۱۱۱ درصد افزایش یافته است.

بر پایه این گزارش، در این ماه تعداد یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۷۱۵ برگه اوراق مشارکت به ارزش یک هزار و ۵۱۷ میلیارد ریال معامله شد. این در حالی است که در هفته گذشته، شاخص کل با ۱.۷۲ درصد کاهش روبرو شد و به رقم ۶۷۶۴۴ واحد رسید.

شاخص بازار اول با ۸۵۴ کاهش واحد کاهش به رقم ۴۸۴۷۴ واحد بالغ شد و شاخص بازار دوم با ۲۴۴۲ واحد کاهش عدد ۱۴۱۶۲۷ واحد را تجربه کرد و با ۱.۷۳ درصد و ۱.۷۰ درصد کاهش نسبت به هفته قبل مواجه شدند. در سه روز کاری این هفته ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم به ۶۸۹۶ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل ۴۲ درصد کاهش یافته است.

در ضمن تعداد ۴۰۳۳ میلیون سهم و حق تقدم در ۱۰۵ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۲۷.۶ درصد و ۷۴ درصد کاهش را نسبت به هفته گذشته تجربه کرد.

همچنین ارزش معاملات نرمال به ۲۷۴۱ میلیارد ریال و حجم معاملات نرمال به ۱۴۰۷ میلیون سهم و حق تقدم رسید و به ترتیب ۷۷ درصد و ۷۵ درصد کاهش را نسبت به هفته گذشته ثبت کردند.

بر این اساس تعداد ۱۹۰ هزار و ۵۰۷ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۱۸۹ میلیارد ریال معامله شد که به ترتیب ۲۳.۴ درصد و ۲۳.۷ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته را نشان می دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  −    =  55