عمل چشم های “جان کری” توسط “دکتر هاشمی”

وزیر اقتصاد- خودکار را برداشته و خطاب به کری می گوید: “حالا خوبه ما هم این رو بلوکه کنیم؟”

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک حتماشما هم مطلع شده اید که چند روز پیش بروجردی گفته است در حین مذاکرات هسته ای؛ جانکری عصبانی می شود و دست هایش را به میز می کوبد که خودکار به سمت عراقچی کمانه میکند. آقای عراقچی هم برای آنکه حساب دست تیم آمریکایی بیاید خودکار را برداشته و بهسمت “جان” پرتاب می کند. در انتها نیز جان کری عذرخواهی می کند و میگوید عمدا این کار را نکرده است.

 در همین راستا ستون “طنز و کاریکاتور عصرایران” پیش بینیهایی انجام داد که اگر این خودکار به سمت هر کدام از افراد زیر کمانه می کرد، عکسالعمل آنها چه بود؟

قالیباف- ایشانبه خودکار کمانه شده که روی میز افتاده نگاهی می اندازد، سپس به آرامی صورتش رابرگردانده و به صورت جان کری نگاهی می اندازد، با آرامش تبسمی می کند و بعد یکهوبه صورت گازانبری ، گازانبری را از جیبش درآورده و به سمت کری پرتاب می کند.

 وزیر بهداشت- خودکاررا برداشته و به سمت آمریکایی ها پرتاب می کند. خودکار به چشم کری برخورد می کند وآقای هاشمی همانجا چشمان جان کری را عمل می کند. دلواپسان نیز بعد از اقدام تا مدتها هنگ می کنند که آیا باید از وزیر بهداشت حمایت کنند که خودکار به چشم جان کریفرو کرده، یا باید از او انتقاد کنند که چشمان کری را درمان کرده است!

 رسایی- چندباری به خودکار نگاه می کند و با خودش زمزمه می کند: “مگه میشه؟ مگهداریم؟” بعد به حالت قهر جلسه را ترک کرده و یک راست به مجلس می رود و بهلاریجانی اعتراض می کند!

 ظریف- خودکاررا برداشته و خطاب به کری می گوید: “هیچ وقت به یک ایرانی خودکار پرتنکن!”؛ کری با تعجب می پرسد: “پرت کنیم چی میشه؟!”؛ بعد ظریف یکچیزی درگوشی به کری می گوید، کری سرخ می شود و دو سه بار معذرت خواهی می کند.

 سعید جلیلی- اصلابه خودکار توجهی نمی کند و همچنان به ادامه تدریس دو واحد کلاس تاریخ ادامه میدهد.

 وزیر اقتصاد- خودکاررا برداشته و خطاب به کری می گوید: “حالا خوبه ما هم این رو بلوکهکنیم؟”

 غرضی- سرشرا به حالت تاسف تکان می دهد و خطاب به کری می گوید: “تو مشکل روانی داری، البتهمشکل روانی ات هم به دلیل تورم هست. تورم در آمریکا حل بشه تو هم خوب میشی!”

 مدیرمسئول وطن امروز- ازخودکار یک عکس می گیرد و فردایش عکس آن را تمام قد در روزنامه اش چاپ می کند و درتیتر یک خود می نویسد- “حمله کری با خودکار آلوده به ویروس ایذر و سیاه زخمبه تیم ایرانی”

 کوچک زاده- فرضمسئله غلط است؛ عمرا ایشان پای میز مذاکره ای بنیشیند که یک آن طرف آمریکایی ها باشند.

 هاشمی رفسنجانی- خودکاررا برداشته و این خاطره خودکار به سمتش پرت شدن را همانجا مکتوب می کند و برای آنکهبعدا بعضی ها نگویند خاطره را از خودش درآورده از همه افراد حاضر در انتهای خاطره اشامضا می گیرد.

 وزیرخارجه چین- یواشکیخودکار را در جیبش پنهان می کند. هفته بعد دقیقا همان مدل خودکارها از طرف چین بهسمت کشور ما صادر می شود! 

منبع:عصر ایران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. بهنام می گوید

    خیلی با حال بود.عااااااااالی.جا داشت از مسئولین دیگه هم یاد می شد.

ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  2