جشنواره حرکت دانشگاه جامع علمی – کاربردی پایان یافت

رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان البرز گفت: سومین جشنواره درون دانشگاهی حرکت بعدازظهر امروز در برج میلاد به کار خود پایان می‌دهد.

سید صاحب سادات حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: این جشنواره که از 25 مرداد در برج میلاد آغاز شده امروز(27 مرداد)، به کار خود پایان می‌دهد.

وی افزود: 17 استان در این جشنواره حضور داشتند و در مجموع 323 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از میان آثار ارسال شده 31 اثر منتخب و به وزارت علوم معرفی شد و هم چنین هشت اثر نیز شایسته تقدیر شد.

سادات حسینی، کارآفرینی، آموزش و ترویج نشریات، اختراعات، ابتکارات، نوآوری و فعالیت‌های علمی را مهم‌ترین محورهای این جشنواره دانست و گفت: استان البرز در همه محورهای مذکور مشارکت فعال داشته و خوشبختانه توانسته جایگاه مطلوبی را از آن خود کند به طوری که بیشتر برگزیدگان این جشنواره البرزی هستند.

دبیر سومین جشنواره درون دانشگاهی حرکت در ادامه بر ضرورت افزایش کیفیت مراکز وابسته به دانشگاه علمی کاربری تاکید کرد و گفت: برای تقویت این مراکز باید برنامه ریزی داشته باشیم؛ چرا که این دانشگاهها از بدو تاسیس خود طبق اساسنامه به عنوان یک دانشگاه کارآفرین و نسل سوم فعالیت داشته است.

وی ادامه داد: دانشگاه جامع علمی کاربردی یک دانشگاه پویاست و بر حسب ضرورت و نیازهای حرفه‌ای کشور می‌تواند متناسب با شرایط هریک از حوزه‌های شغلی در زمان‌های مختلف به پذیرش دانشجو اقدام نماید.

این مقام مسئول در پایان گفت: اگر اهداف تعیین شده برای دانشگاه علمی – کاربردی به درستی تبیین و اجرا شود معضل بیکاری جوانان به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄    =  20