امیدوارم آقای فغانی امشب راحت بخوابه!

مهرداد میناوند بازیکن سابق پرسپولیس بعد از باخت تیمش درحالی که ۹۰ دقیقه مسابقه را از روی سکوها و جایگاه ویژه دیده بود ، در پایان به سمت مسیر رختکن رفت و در کمال تعجب با داور بازی درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیکوبسایت رسمی برنامه نود – حضور در کنار زمین بدون آی دی کارت و درگیری با داور، این جدیدترین رفتار دور از ذهن مهرداد میناوند است.

 مهرداد میناوند بازیکن سابق پرسپولیس  بعد از باخت تیمش درحالی که ۹۰ دقیقه مسابقه را از روی سکوها و جایگاه ویژه دیده بود ، در پایان به سمت مسیر رختکن رفت و در کمال تعجب با داور بازی درگیری لفظی پیدا کرد. او که آی دی کارت ویژه حضور در این منطقه را نداشته ، تنها به واسطه نامش به آن منطقه رسیده است اما بلافاصله با اقدامی که می تواند برایش تبعات به همراه داشته باشد ، با داور بازی درگیری کلامی پیدا کرده است.

اینکه میناوند با این همه بازی ملی و البته اینکه او خود را صاحب رکورد بازی در لیگ قهرمانان اروپا می داند ، چطور خارج از مسئولیت های حرفه ای اش مثل یک هوادار رفتار می کند از چالش های فوتبال ایران است. او بعد از آن اتفاق در اینستاگرامش نوشته است:«فغان از فغانی… منم مثل خیلی از شما عزیزان تو استادیوم بودم و از بازی عالی تیم محبوبم لذت بردم. با همه احترامی که برای یحیی قائلم اما مسابقه ای که باید با اختلاف ۵تا تموم می شد به خاطر اشتباهات داوری ۲-۱باختیم. من از تیمم حمایت می کنم اما به خدا دلم برای هواداران سوخت. دیگه بسه. این همه اشتباه. امیدوارم آقای فغانی امشب راحت بخوابه.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1