تولید کیف انسولین با قابلیتهای برتر نسبت به نمونه‌های پیشین در کشور

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان عضو پارک علم و فناوری البرز به فناوری جدید تولید کیف انسولین با قابلیتهای برتر نسبت به نمونه‌های قبلی دست یافت.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، مهندس ابوالفضل حاتمی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اعلام این خبر گفت: با تلاش‌های مداوم تحقیقاتی، توانستیم با حذف معایب کیف‌های انسولین موجود در بازار، کیفی را تولید کنیم که از قابلیت‌های بالاتر در نگهداری انسولین برخوردار باشد.

وی در ادامه افزود: کیف انسولین محصولی است که نخستین بار توسط شرکتی انگلیسی ثبت شده و هم اکنون به صورت انبوه در دنیا عرضه می‌شود، این محصول با خلاقیت بالایی عرضه شده و نبوع بالای شرکت سازنده انگلیسی را نشان می‌دهد و از مزایای مختلفی برخوردار است. این کیف بدون نیاز به یخچال برای دو روز انسولین را در دمای خنک نگهداری می‌کند، نیاز به یخچال برای خنک شدن ندارد و تنها برای شارژ شدن نیاز به آب دارد.

وی تصریح کرد: کیف نمونه انگلیسی معایبی نیز دارد و آن این که به دلیل قیمت بالای عرضه در ایران تهیه آن برای اکثر مبتلایان به هپاتیت امکان پذیر نیست و همچنین کیف انسولین انگلیسی نباید در محیط بسته مثل داخل کیف دستی قرار گیرد.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به مزایای این محصول تولیدی نسبت به نمونه خارجی آن گفت: کیفی که در این شرکت به مرحله تولید رسیده است، می‌تواند انسولین را به مدت سه روز خنک نگه دارد که در نمونه خارجی این مدت دو روز است. همچنین می‌توان آن را در محیط بسته مانند کیف دستی به مدت 12 ساعت نگهداری کرد که در نمونه خارجی این امکان وجود ندارد و قیمت عرضه محصول به مصرف کننده علی رغم کیفیت بالاتر تا یک چهارم قیمت نمونه انگلیسی است، به طوری که هم اکنون قیمت کیف انسولین در بازار بین 40 تا 80 هزار تومان است که ما تصمیم داریم این محصول را با قیمت 15 تا 22 هزار تومان به دست مصرف کننده‌ها برسانیم.

حاتمی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور تقریبی پنج میلیون مبتلا به دیابت در کشور نیاز به این محصول بسیار مشخص است که با درنظر گرفتن این ارقام می‌توان در نظر گرفت در صورت عرضه این محصول به صورت انبوه به مبتلایان دیابت تا میزان زیادی می‌توان از خروج ارز از کشور جلوگیری کرد و به همین دلیل شرکت تمایل دارد تا در صورت تفاهم با مراکز دولتی محصول را به صورت انبوه به دست مصرف کنندگان برساند.

وی تاکید کرد: در صورت همکاری با مراکز دولتی، محصول با درصد تخفیف بالایی ارائه می‌شود تا هم قدرت پخش بالایی داشته باشند و هم در صورت تمایل بتوانند قیمت را پایین‌تر عرضه کنند .

بر اساس این گزارش، نمونه خارجی کیف انسولین توسط شرکت‌های داخلی تولید شده است، اما همان محدودیت‌ها و معایب نمونه خارجی را دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  8  =  2