چرایی حضور دولتی‌ها در فیس‌بوک و توئیتر

وزیر ارتباطات پاسخ داد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت هفته دولت مهمان ایسنا شد و در قالب بازدیدی چند ساعته به پاسخگویی به برخی سوالات خبرنگاران ایسنا پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایسنا، محمود واعظی در بخش آغازین صحبت‌های خود در پاسخ به سوالی درباره اینکه گاهی گلایه‌هایی مبنی بر این مطرح می‌شود که اگر استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف مانند فیس بوک و توئیتر خلاف قانون به شمار می‌رود، چگونه است که برخی اعضای دولت با استفاده از این شبکه‌ها به فعالیتهای مختلف می پردازند، اظهار کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم دولت یازدهم آن است که درعرصه بین المللی روابط را تصحیح و تسهیل کند، چرا که بخش مهمی از مسائل به روابط خارجی بازمی‌گردد. بر همین اساس تصحیح چهره نظام و تغییر افکار عمومی نسبت به ایران موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

واعظی در عین حال به تشکر از تیم مذاکره کننده کشور پرداخته و گفت: این تیم در مذاکرات کار بزرگی را انجام داده‌اند و اکنون در دنیا دید همگان نسبت به ایران کاملا تغییر کرده است.

وی ادامه داد: نظام، رهبری، فرهنگ غنی ما و تمام موارد گویای آن است که اصلا ایران در شان نگاه‌های نامناسب قبلی کشورهای مختلف نبود اما در گذشته به گونه ای عمل شده بود که فرصتی برای بدخواهان ایجاد شد تا بتوانند چهره ایران را مخدوش کنند اما دولت جدید کار نویی را انجام داد و در راستای آن تلاش کرد که پرده از چهره واقعی کشور برداشته شود.

به رفع تحریم‌ها افتخار نمی کنیم

این عضو کابینه دولت در عین حال اظهار کرد: اکنون دیگر بحث‌هایی مانند ایران ستیزی، اسلام ستیزی، تروریسم و رادیکالیسم و غیره در خصوص کشور ما مطرح نمی‌شود و حتی ایران به عنوان بخشی از راهکارهای مسائل منطقه مورد توجه قرار می گیرد. برهمین اساس جا دارد از نگاه ویژه رئیس جمهوری و تلاش‌های تیم هسته‌ای برای دسترسی به این موفقیت و اعتمادسازی تشکر شود.

محمود واعظی – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  7  =  14