تاکید رئیس دانشگاه بوعلی بر تقویت نگاه‌های پژوهش محور

همایش ملی زبان شناسی نقش گرا صبح روز چهارشنبه 11شهریور سال‌ جاری در سالن شهید چیت سازیان دانشکده علوم انسانی دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه همدان، دکتر منصور غلامی رئیس دانشگاه بوعلی سینا در این همایش گفت: برگزاری این نوع همایش‌ها از زمینه‌های ارزشمند تقویت نگاه‌های پژوهش محور می‌تواند باشد.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا حضور افراد در این همایش‌ها را باعث شناخت بیشتر در زمینه‌های تحقیقاتی دانست و از اینکه همکاران دانشگاه بوعلی سینا سالانه میزبانی همایش‌های متعددی هستند ابراز خشنودی کرد و گفت : نباید سختی اجرای همایش ها انگیزه ها را تضعیف کند.

همچنین در این همایش دکتر محمد راسخ مهند به عنوان دبیر علمی همایش ملی زبان شناسی نقش گرا با تشریح اهداف این همایش، اجرای سمینارهای علمی را از ضرورت‌های علم زبان شناسی دانست و افزود : درصددیم که این نشست‌ها را به صورت دوسالانه و مستمر برگزار کنیم.

همایش ملی زبان شناسی نقش گرا با مشارکت اساتید و دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور و اساتید و دانشجویان از دانشگاه گیسن آلمان، انجمن زبان شناسی پاریس و دانشگاه پاویای ایتالیا در دانشگاه بوعلی سینا برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، 130 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که 45 مقاله به عنوان برگزیده انتخاب شده و از بین آنها 30 مقاله ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  ⁄    =  5