برپایی «جُنگ عصر خلاق» در مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران

«جُنگ عصر خلاق» با حضور فرزندان و خانواده‌ها، عصر یکشنبه 22 شهریور ماه امسال در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برپا می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، «جُنگ عصر خلاق» با هدف آشنایی عموم شهروندان با مباحث بنیادین پرورش خلاقیت برای همه گروه‌های سنی، همزمان با اختتامیه دوره‌های آموزشی ترم تابستان 94 در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار می‌شود.

این برنامه در دو بخش بازی‌های خلاق و نمایشگاه آثار فراگیرانِ دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان با حضور در بخش بازی‌های خلاق توانایی کشف و پرورش استعدادهای نوین خود را از طریق بازی‌های خلاقانه و آموزش‌های غیرمستقیم پیدا می‌کنند.

همچنین در بخش نمایشگاهی، خانواده‌ها می‌توانند از آثار فعالیتهای طول مدت دوره‌های آموزشی دانش پژوهان دیدن کنند.

بر اساس اعلام مرکز علوم و ستاره شناسی تهران، «جُنگ عصر خلاق» علاوه بر اینکه قدرت ذهن و مهارت‌های خلاقانه را محک می‌زند، ارتباطات اجتماعی اعضای خانواده را هم ارتقاء می‌بخشد و سبب تعامل فرزندان با والدین می‌شود. در این برنامه حضور خانواده‌ها و رقابت تنگاتنگ آنها بسیار محسوس است.

برگزاری کارگاه اکتشافِ گنج درون بر اساس نظریه هوش‌های چندگانه (تصویری) برای خانواده‌ها از برنامه‌های متنوع این جنگ است.

«جُنگ عصر خلاق» از ساعت 14تا 18 در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران واقع در تجریش، میدان قدس، خیابان دزاشیب، خیابان عمار، کوی شهید صالحی، شماره 22 دایر است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 22293280 ،22805006 و 22292246 (داخلی 106) تماس بگیرند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  5  =