اولین نمایشگاه ملی «عرضه محصولات ارگانیک» دایر می‌شود

اولین نمایشگاه ملی «عرضه محصولات ارگانیک سالم و طبیعی» در استان کرمانشاه همزمان با ششمین نمایشگاه «ماشین‌آلات، سیستم‌های آبیاری و صنایع وابسته، دام و آبزیان» برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه در پارک شاهد از تاریخ 18 تا 21 شهریور ماه امسال دایر می‌شود.

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه به همراه 11 شرکت فناور فعال در حوزه تولید و خدمات محصولات ارگانیک و سالم در این نمایشگاه شرکت می‌کند.

در حاشیه این نمایشگاه انجمن ارگانیک شعبه کرمانشاه با همکاری و مساعدت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه اقدام به برگزاری 6 کارگاه آموزشی تخصصی در حوزه محصولات ارگانیک سالم در محل نمایشگاه و در سالن ترنج خواهد کرد.

بر اساس اعلام پارک علم و فناوری کرمانشاه، علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در کارگاه با مراجعه به سایت پارک علم و فناوری کرمانشاه به آدرس www.kti.ir به صورت آنلاین ثبت نام کنند و نیز به صورت حضوری در روزهای برگزاری نمایشگاه از ساعت 9:30 تا 10:30 با مراجعه به غرفه ستادی انجمن واقع در سالن زاگرس اقدام کنند.

این کارگاه جهت آشنایی کارشناسان کشاورزی و عموم مردم با چگونگی و مزایای تولید و مصرف محصولات ارگانیک سالم است و برای شرکت کنندگان در دوره‌ها گواهینامه معتبر نیز از سوی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی کرمانشاه صادر می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  4