معرفی دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشگاه شهید چمران در جشنواره ملی حرکت

مسئول انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به حضور انجمن‌های این دانشگاه در جشنواره ملی حرکت، گفت: امسال به دلیل هزینه‌های بالا، امکان انتقال دستاوردها و اختراعات انجمن‌های علمی دانشجویی وجود ندارد و فعالیت‌ها بیشتر از طریق پوستر، نشریه و کلیپ نمایش داده خواهد شد.

محمد اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار علمی منطقه خوزستان، با اشاره به فعالیت 49 انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه شهید چمران، اظهار کرد: هر گروه آموزشی در دانشگاه دارای یک انجمن علمی دانشجویی است و البته تعدادی انجمن بین‌رشته‌ای نیز فعالیت می‌کنند که اعضای آن از دانشجویان رشته‌های مرتبط هستند.

وی با بیان این‌که جشنواره ملی حرکت امسال در مهرماه برگزار می‌شود، گفت: هشتمین دوره جشنواره ملی حرکت امسال در مشهد برگزار خواهد شد که انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز همانند گذشته در آن حضور خواهند داشت.

مسئول انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص کیفیت حضور انجمن‌های علمی دانشجویی این دانشگاه در جشنواره امسال، تصریح کرد: به دلیل محدودیت‌های موجود، امکان حضور همه‌ انجمن‌ها وجود ندارد به همین دلیل 12 نفر از فعالان برجسته انجمن‌های علمی دانشجویی به‌عنوان منتخب همراه با نماینده انجمن‌های دانشگاه در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره هر کدام از دانشگاه‌ها فعالیت‌های علمی یک‌ساله خود را در قالب پوستر، کلیپ و … در غرفه‌های نمایشگاه به معرض نمایش می‌گذارند. همچنین فعالیت‌ها و دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویی مختلف دانشگاه مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرد.

مسئول انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در سال‌های گذشته انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه در جشنواره ملی حرکت برخی اختراعات و ابداعات خود مانند ماشین الکترونیکی و آسانسور فضایی را به نمایش گذاشتند اما امسال به دلیل هزینه‌های بالا، امکان انتقال دستاوردها و اختراعات انجمن‌های علمی دانشجویی وجود ندارد و فعالیت‌ها بیشتر از طریق پوستر، نشریه و کلیپ فعالیت‌ها نمایش داده خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

14  −    =  4