صدور پروانه‌های خدمات دامپزشکی به نظام دامپزشکی واگذار شد

معاون سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: از ابتدای مهر سال جاری سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران وظیفه صدور پروانه‌های خدمات دامپزشکی بخش خصوصی را بر اساس قانون عهده خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایسنا در خراسان جنوبی، امیر عباس جعفری در مراسم تودیع و معارفع رییس نظام دامپزشکی خراسان جنوبی اظهار کرد: برنامه‌های درمانگاه‌ها کلینیک‌ها داروخانه‌ها بیمارستان‌ها و مراکز مایه‌کوبی با شرکت‌های موضوع ماده ۲ قانون افزایش بهره‌وری منابع بخش کشاورزی سازمان نظام دانپزشکی جمهوری اسلامی اسلامی ایران بر عهده خواهد گرفت.

معاون بهداشت، آموزش و توسعه نظام دامپزشکی کشور ادامه داد: تا پیش ازاین، این وظیفه در اختیار سازمان دامپزشکی کشور بوده که به نظام دامپزشکی محول شده است و امیدواریم بتوانیم در وظایفی که بر عهده ما گذاشته شده به نحو احسن انجام وظیفه کنیم.

جعفری تاکید کرد: یکی از وظایف ذاتی نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران ساماندهی بخش خصوصی و فعالیت‌های بخش خصوصی است.

وی تصریح کرد: هر صنفی به دنبال ساماندهی اعضاء خود است تا بتواند خدمات بهتری را به این اعضا و بهره برداران از خدمات این اعضا ارائه کند.

معاون بهداشت، آموزش و توسعه نظام دامپزشکی کشور یادآور شد: سازمان نظان دامپزشکی با تایید صلاحیت و براساس سیاست‌های خود پروانه‌ها را ارائه می‌دهد که امیدواریم این امر به افزایش کیفی کار نظام دامپزشکی ختم شود.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  3  =