دانشگاه صنعتی اراک حامی اجلاس بین‌المللی توسعه معدن

‌نماینده برگزاری اجلاس بین‌المللی پیشتازان توسعه معدن و صنایع معدنی در دانشگاه صنعتی اراک گفت: پیش‌بینی می‌شود حدود 30 نفر از اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه صنعتی اراک در این اجلاس شرکت کنند.

محمد قمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه مرکزی، گفت: دانشگاه صنعتی اراک جهت برگزاری این اجلاس که 29 مهرماه در تهران برگزار می‌شود، اعلام همکاری و حمایت‌های علمی و معنوی کرده است.

نماینده برگزاری این اجلاس در دانشگاه صنعتی اراک، افزود: هم اعضا هیئت علمی و هم دانشجویان این دانشگاه در این اجلاس شرکت کرده و حدود 12 مقاله در کنفرانس ارائه خواهند داد.

وی افزود:‌ دانشگاه صنعتی اراک در برگزاری کارگاه آموزشی، ‌داوری مقالات، میزگرد و… به عنوان قطب صنعتی معدنی مشارکت خواهد کرد.

این دانشجوی دکتری مهندسی اکتشاف معدن افزود: این اجلاس بین دو کشور ایران و افغانستان برگزار شده و طی آن با حضور سران صنعت و معدن دو کشور در زمینه صنایع معدنی دو کشور همکاری و تعامل صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه حدود شش الی هفت نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی اراک در این اجلاس که دربرگیرنده نخستین کنفرانس همکاری معدن و صنایع معدنی ایران و افغانستان است، شرکت می‌کنند، افزود: شرکت کنندگان بیشتر از دانشجویان مقطع ارشد هستند و در مجموع 20 الی 30 نفر از مجموعه اساتید و دانشجویان در این اجلاس حضور پیدا می‌کنند.

قمی زمان برگزاری اجلاس را 29 مهرماه 94 با حضور معاون وزیر معادن پترولیوم افغانستان و هیات همراه، در دانشگاه تهران عنوان کرد.

وی محورهای برگزاری این اجلاس را سرمایه‌گذاری و تجارت موادمعدنی و فلزات، تبادل دانش، تجهیزات، ماشین‌آلات معدنی و فرآوری معدن، اکتشافات، فنی مهندسی و ‌انتقال تکنولوژی بیان کرد.

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.imidco.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

26  −    =  23