پایان شهریور آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی پیوند اعضا و جراحی خراسان

بر اساس اعلام دبیرخانه کنگره بین‌المللی پیوند اعضا و جراحی خراسان، آخرین مهلت ارسال مقاله به این کنگره پایان شهریور ماه خواهد بود.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان، دکتر محمد اصل‌زارع، دبیر علمی کنگره بین‌المللی پیوند اعضای ایران و جراحی خراسان با اعلام این خبر اظهار کرد: این کنگره 26 تا 29 آبان ماه امسال در محورهای پیوند کبد، پیوند کلیه، پیوند قلب و ریه، پیوند مغز استخوان و سلول‌های بنیادی، پیوند پانکراس و روده، پیوند پوست و بافت، داروها و عفونت‌ها در پیوند، اخلاق پزشکی و پزشکی قانونی در پیوند، بازسازی‌ها و Implantation برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: افزون بر 1250 تن از متخصصان مرتبط با پیوند اعضا از داخل و خارج کشور برای شرکت در این کنگره در مشهد گردهم می‌آیند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در این کنگره 15 تن از میهمانان خارجی رشته پیوند اعضا از کشورهای فرانسه، آمریکا، اسپانیا و کشورهای عضو انجمن Mesot نیز حضور خواهند داشت.

وی عنوان کرد: رشته‌های مختلف جراحی، داخلی، اطفال، بیهوشی، عفونی، ایمونولوژی، پاتولوژی و رشته‌های پیراپزشکی از سراسر کشور از گروه‌های هدف در این کنگره به‌شمار می‌آیند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت همایش به نشانی http://icti2015.ir/ مراجعه و چکیده مقالات خود را به رایانامه Icti1394@gmail.com یا Info@icti2015.ir ارسال کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  2  =