فناواکارت حامی مسابقات بازیهای رایانه ای جام بزرگ خلیج فارس

طی یک نشست خبر مطرح شد:

شرکت فناوا کارت به عنوان حامی در مسابقات بازیهای رایانه ای جام بزرگ خلیج فارس حضور دارد همچنین ثبت نام در این دوره ز مسابقات علاوه بر سایت رسمی از طریق درگاه موبایلی با شماره گیری كد #٣٢*٧٦٧* نیز امکان پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک نشست خبری دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس، با حضور سیدمرتضی موسویان رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر امیرحسین فتاحی مدیرعامل شرکت فن آواکارت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت فن آواکارت، رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس اظهار کرد: این دوره از مسابقات با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، سازمان دانش‌آموزی وزارت آموزش و پرورش، مرکز ملی شورای عالی فضای مجازی، شهرداری تهران، سازمان فناوری اطلاعات و منطقه آزاد قشم و شرکت فن آواکارت برگزار می‌شود.
وی افزود: شروع ثبت نام دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس از یکم مهرماه به صورت آنلاین از طریق پرتال تمامی مراکز دیجیتالی شبکه ملی فرهنگ و پرتال وزارت ورزش و امور جوانان و پرتال بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای آغاز خواهد شد.
موسویان اظهار کرد: مسابقات از 15 مهرماه آغاز و تا 20 مهر ادامه خواهد داشت و فینال مسابقات در تهران در رشته‌های مختلف در نیمه دوم آبان ماه تا 28 آبان ماه محقق خواهد شد.
وی بیان کرد: آئین پایانی دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس با حضور دو وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان در روز میلاد با سعادت امام موسی کاظم(ع) برگزار خواهد شد.
حمایت از بازی های یارانه ای اسلامی، مسئولیت اجتماعی است
امیرحسین فتاحی مدیرعامل شرکت فن آواکارت نیز در این نشست گفت: حمایت از برگزاری بازی های یارانه ای بومی و اسلامی شده را برای خود یک مسئولیت اجتماعی می دانیم.
وی افزود: واقعیت این است که در جهان امروز استفاده از دیپلماسی رسانه ای یکی از ابزارهای پذیرفته شده است که ظرفیت های بالایی برای گسترش دامنه نفوذ، حمایت از عمق استراتژیک و حراست از استقلال فرهنگی و بومی دارد. در میان ابزارهای دیپلماسی رسانه ای، بازی های رایانه ای جایگاه ویژه ای دارند و سرمایه گذاری های هنگفتی بر روی آن انجام می شود.
مدیرعامل فن آواکارت با اشاره به حمایت این شرکت از جام بازی های یارانه ای گفت: نظر به اهمیت راهبردی بومی سازی و تطبیق بازی های رایانه ای با فرهنگ ایرانی و اسلامی، حمایت از برگزاری هرچه بهتر دومین جام بازی های رایانه ای را به عنوان یک مسئولیت اجتماعی برای خود تعریف کرده ایم. در همین راستا هم ظرفیت کد یو اس اس دی با شماره 767 در اختیار برگزاری جام قرار گرفته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  79  =  88