نرخ سود در مشتري وفاداري ايجاد نمي‌کند

معاون عمليات بانکي بانک اقتصادنوين؛

در فضاي رقابتي بازار بانکي، نرخ سود در مشتري وفاداري ايجاد نمي‌کند مشترياني که به دليل نرخ سود بالاتر به بانکي مراجعه مي‌کنند با اندک نرخ سود بالاتر به بانک ديگري خواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ازروابط عمومي بانک اقتصادنوين،معاون عمليات بانکي بانک اقتصادنوين از شعب اين بانک در منطقه چهار استان‌ها بازديد کرد.

عليرضا پويان‌شاد معاون عمليات بانکي اين بانک ضمن بازديد از شعب شهرکرد، شهرضا و تعدادي از شعب اصفهان و سرپرستي منطقه چهار استان‌ها با اشاره به فضاي رقابتي حاکم در نظام بانکي کشور گفت: بانک اقتصادنوين همواره به ضوابط و مقررات تعيين شده از سوي بانک مرکزي و ساير نهادهاي ناظر پايبند بوده و با تکيه بر سرمايه انساني تحصيلکرده کاربلد توانسته خدمات مورد نياز مشتريان را در کوتاه‌ترين زمان ممکن ارايه کند که اين مهم وجه تمايز بانک اقتصادنوين در شبکه بانکي به شمار مي‌رود.

وي افزود: در فضاي رقابتي بازار بانکي، نرخ سود در مشتري وفاداري ايجاد نمي‌کند مشترياني که به دليل نرخ سود بالاتر به بانکي مراجعه مي‌کنند با اندک نرخ سود بالاتر به بانک ديگري خواهند رفت. اين در حالي است که با ارايه خدمات مطلوب و برخورد مناسب با مشتريان مي‌توان نسبت به وفادار سازي مشتريان اقدام نمود.

لازم به ذکر است 22 شعب بانک اقتصادنوين در شهرهاي اصفهان، قم، اراک، ساوه، شهرکرد، کاشان، شهرضا، مبارکه، گلپايگان، نجف‌آباد، شاهين‌شهر و زرين‌شهر تحت پوشش منطقه چهار استان‌ها خدمات نخستين بانک خصوصي جمهوري اسلامي ايران را به مشتريان بانک در اين شهرها ارايه مي‌کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  70