هوشمندسازی شبکه آب همه استان‌ها تا پایان ۹۵

مدیرعامل آبفا کشور خبر داد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از هوشمند سازی شبکه آب تا پایان سال 95 در همه استان ها خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این مساله از وظایف شرکت های آب و فاضلاب است آن را به طور جد پیگیری می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا حمیدرضا جانباز در مراسم نشست هم اندیشی فرصت های مشارکت بخش خصوصی در مدیریت آب و فاضلاب در حاشیه یازدهمین نمایشگاه آب و تاسیسات آب و فاضلاب، با بیان اینکه حذف تجهیزات پر مصرف انرژی بصورت جدی در دستور کار شرکت مهندسی آب و فاضلاب قرار دارد اظهار کرد:‌ استفاده از فناوری های جدید و تجهیزات با کیفیت و راندمان بالا برای مدیریت مصرف آب جزو اهداف کلان وزارت نیرو است و باید توجه کرد که این اتفاق موجب ارتقای وضع خدمات رسانی با استفاده از تجهیزات مدرن خواهد شد.
وی با اشاره به استقبال وزارت نیرو از واگذاری همه خدمات یک شهر به بخش خصوصی گفت:‌ در صورت واگذاری، وزارت نیرو بر اجرای آن نظارت خواهد کرد البته عملی شدن این طرح به تغییر تعرفه ها بستگی دارد.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تشکیل انجمن های صنفی در صنعت آب و فاضلاب را از دیگر طرح های مورد نظر شرکت آب و فاضلاب عنوان و اظهار کرد: با اجرای این طرح انجمن ها مانع حضور شرکت های تولید کننده که محصولات بی کیفیت که حتی حداقل استانداردها را نیز ندارند، می شوند.
جانباز ادامه داد: تجارب مناسب در این بخش نشان دهنده ورود کالاهای با کیفیت به سیستم آب رسانی در کشور خواهد شد.
وی با اشاره به تعطیلی برخی واحدهای تولیدی و فروشنده بزرگ کشور به دلیل تحقق نیافتن تعهدات شرکت های آب و فاضلاب در استان ها، اظهار کرد: شرکت های آب و فاضلاب باید تعهدات خود را با توجه به ارزیابی از درآمدها و واقعیت های بودجه ای ایجاد کنند و بازنگری در تعهدات ضروری است.
انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  8  =