بورس آرام مثبت شد

در معاملات امروز بورس تهران مسیر مثبت بورس در روز گذشته ادامه پیدا کرد و اغلب سهام شرکت‌ها با‌ رشد قیمت و تقاضا مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، بورس تهران در معاملات امروز خود به روند صعودی روز گذشته با شدت کمتری ادامه داد و با رشد 9 واحدی شاخص و درجا زدن در نیمه 61 هزار واحد به کار خود پایان داد.

امروز تالار شیشه‌ای در معاملات خود صف‌های سنگین فروش را مشاهده نکرد و با رشد نسبی قیمت ها و تقاضا رو به رو شد به طوری که شرکتهای بانکی، خودرویی و حمل و نقلی از بیشترین اقبال بازار برخوردار شدند اما همچنان میل حقیقی‌ها به فروش توسط حقیقی ها محسوس بود.

در بازار روز سه‌شنبه غدیر، ملی مس، پالایشگاه بندرعباس، ایران خودرو، بانک صادرات، فولاد مبارکه و تاپیکو از شرکتهایی بودند که شاخص بورس را به سمت مثبت شدن هل دادند، اما شرکتهایی مانند سرمایه گذاری دارویی، مپنا، توسعه صنایع بهشهر، فولاد خوزستان و ارتباطات سیار مانع از رشد بیشتر شاخص شدند.

در بازار امروز اندکی از اقبال بازار به گروه قندی کاسته شد و شرکت کمک فنر ایندامین بیشترین تقاضای خرید بازار را به خود اختصاص داد در مقابل فولاد خراسان، بهسرام و سیمان اصفهان بالاترین تقاضای فروش را از آن خود کردند.

در بازار کم رمق امروز که در آن اهالی تالار شیشه‌ای در انتظار انتشار گزارش 6 ماهه شرکتها و خبرهای مثبت از وضعیت اقتصادی هستند، در مجموع 270 میلیون سهم به ارزش 78 میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه به سطح 263 هزار میلیارد تومان رسید.
انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄    =  20