توانمندي‌هاي بانکداري شرکتي و ليزينگ اقتصاد نوين معرفي شد

در پانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت تهران

همزمان با برگزاري پانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت تهران، خدمات و محصولات واحدهاي تخصصي و شرکت‌هاي وابسته بانک اقتصادنوين معرفي مي‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از روابط عمومي بانک اقتصادنوين در اين نمايشگاه خدمات و محصوالات بانکداري شرکتي بانک اقتصادنوين، شرکت ليزينگ اقتصادنوين، شرکت مديريت سرمايه و ساخت سازه فرآيند آرين و شرکت خدمات بيمه‌اي اقتصادنوين، در سالن شماره 6  غرفه 25 معرفي خواهد شد.
در پانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت تهران 480 شرکت ايراني و 310 شرکت خارجي از 19 کشور حضور دارند که محصولات توليدي خود را در ده سالن نمايشگاه و فضاي باز به معرض نمايش مي‌گذارند. علاوه بر حضور فعال صنعتگران ايراني در اين نمايشگاه، حضور شرکتهاي بزرگ و معتبري از کشورهاي آلمان، چين، کره جنوبي، مالزي، ژاپن، هند و ترکيه در سه سالن بزرگ و بخشي از محوطه نمايشگاه، حال و هواي نمايشگاه امسال را با سال‌هاي قبل متفاوت کرده است.
حضور بانکداري شرکتي و شرکتهاي تحت پوشش بانک اقتصاد نوين در اين نمايشگاه در راستاي معرفي خدمات و محصولات جديد بانک اقتصاد نوين در حوزه‌هاي تأمين منابع، گشايش اعتبار اسنادي، ارائه انواع ضمانتنامه‌ها وديگر خدمات مورد نياز صنعتگران داخلي و خارجي در حوزه بانکداري است که با محوريت مديريت ارتباط با مشتريان شرکتي صورت مي‌پذيرد.
پانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت تهران از 13 لغايت 16 مهرماه از ساعت 9 الي 16 عصر و در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزاري مي‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1