تعداد سکوهای حفاری نفت آمریکا کاهش یافت

آمارها نشان داد که شرکت های انرژی آمریکایی برای دهمین هفته متوالی تعداد سکوهای حفاری نفت خود را کاهش داده اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از رویترز، آمارها در روز جمعه نشان داد که شرکت های انرژی آمریکایی برای دهمین هفته متوالی تعداد سکوهای حفاری نفت خود را کاهش داده اند. این آمارها نشان می دهد که قیمت پایین نفت همچنان در حال کاهش دادن فعالیت های تولید نفت است.

شرکت خدمات نفتی بیکر هاگز در گزارش جدید خود اعلام کرد، شرکت های حفاری در یک هفته منتهی به 6 نوامبر، تعداد سکوهای حفاری را 6 مورد کاهش داده و تعداد کل سکوها را به 572 مورد رسانده اند.
این رقم حدود یک سوم 1568 سکویی است که درست یک سال پیش در حال فعالیت بوده است. در طی 10 هفته گذشته تعداد سکوهای حفاری نفت 103 مورد کاهش یافته است.

تاجران نفتی خاطر نشان کردند که سرعت کاهش تعداد سکوهای حفاری نفت در 2 ماه گذشته (حدود 11 سکو در هر هفته) بسیار کمتر از کاهش به طور متوسط 19 سکو در هر هفته در سال گذشته بود. در اکتبر 2014، یعنی تعداد سکوهای حفاری نفت آمریکا به اوج خود (1609 سکو) رسیده بود.

به رغم کاهش کی تعداد سکوهای حفاری نفتی، حفاری کنندگان هفته گذشته در 3 منطقه از 4 منطقه مهم تولید نفت آمریکا، تعداد سکوهای خود را افزایش دادند. آنها 4 سکو در پرمیان در تگزاس غربی و شرق نیومکزیکو، یک سکو در باکان در داکوتای شمالی و مونتانا و یک سکو در نیوبرابر در کلرادو و وایومینگ اشافه کردند و 3 سکو در ایگل فورد در تگزاس جنوبی کاهش دادند.

با این کاهش های اخیر، تعداد کل سکوهای حفاری نفت آمریکا در ایگل فورد به پایین ترین رقم از سال 2011 تاکنون رسید.

با کاهش تعداد سکوهای نفتی در این هفته، تعداد کل سکوهای نفت و گاز آمریکا به رغم 2 مورد افزایش سکوهای گازی، رکورد جدیدی را به عنوان پایین ترین رقم 13 سال اخیر به ثبت رساند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  36