چالش های نوآوری بانکها در نمایشگاه مطبوعات بررسی می شود/تحلیل این بانک ۲ و توسن بوم

روز دوشنبه توسط دو کارشناس مستقل

ماهنامه بانکداری آینده در نمایشگاه مطبوعات ،فردا دوشنبه میزبان فعالان شبکه بانکی است تا چالش های نوآوری بانکها بررسی کند. در این نشست اثرات فرایند ایده های منفی و مثبت در توسعه نظام بانکی بررسی خواهد شد./ سعید عسکری انارکی و مرتضی مقدسیان ، دو کارشناس مستقل بانکداری الکترونیک طی میزگردی دو نفره به بررسی موانع نوآوری در شبکه بانکی خواهند پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ماهنامه بانکداری آینده در بانکها در نمایشگاه مطبوعات دوشنبه میزبان فعالان شبکه بانکی است تا  در سایه این گردهمایی چالش های نوآوری  بررسی شود. در این نشست اثرات  فرایند ایده های منفی و مثبت در توسعه نظام بانکی بررسی خواهد شد.همچنین در خصوص چالش های نوآوری و استار تاپ های بانکی نیز صحبت به عمل خواهد آمد.

 سعید عسکری انارکی و مرتضی مقدسیان ، دو کارشناس مستقل بانکداری الکترونیک طی میزگردی دو نفره به بررسی موانع نوآوری در شبکه بانکی خواهند پرداخت.

بنابراین گزارش بررسی فرایند چالش های نوآوری که توسط دو شرکت خدمات و توسن برگزار شده اند نیز یکی دیگر از محورهای گفتگو خواهد بود.

محل نشست سالن شماره 2 در طبقه دوم نمایشگاه مطبوعات واقع در مصلای تهران خواهد بود.

با مسئولان و فعالان تجارت الکترونیک
روز چهار شنبه نشستی با  مسئولان و فعالان تجارت الکترونیک برگزار خواهد شد  و رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک،مدیرعامل شرکت های پککو و یکی از مدیران فروشگاه های بزرگ اینترنتی در این میزگرد حضور خواهند یافت.

غرفه ماهنامه بانکداری آینده با شماره 448 در بخش رسانه های اقتصادی و سیاسی میزبان علاقه مندان به مباحث بانکی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

94  −  91  =