آموزش و پرورش: تا قبل از ساعت ۱۴ تعطیلی یا باز بودن مدارس اعلام می‌ شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: کمیته اضطرار آلودگی هوا تا قبل از ساعت ۱۴، تشکیل جلسه می‌دهد و با توجه به وضعیت فعلی هوا در خصوص تعطیلی یا دایر بودن مدارس تهران برای فردا، تصمیم‌گیری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از ایلنا، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه گردهمایی آموزشی رؤسای ادارات استعدادهای درخشان سراسر کشور درباره اینکه آیا فردا مدارس تعطیل است، گفت: امروز جلسه ای در این خصوص برگزار خواهد شد و با توجه به وضعیت هوا برای تعطیلی فردای مدارس، تصمیم‌گیری می‌کنند.
 
وی با بیان این مطلب که اینکه هوا در چه وضعیتی از آلودگی قرار دارد در تخصص آموزش و پرورش نیست، اظهار داشت: اینکه آیا این هوا برای دانش‌آموزان مضر است یا خیر، توسط این کمیته بررسی می‌شود؛ البته علاقه‌مند هستیم که مدارس برقرار باشد، اما سلامت دانش‌آموزان مهم‌تر است.ما در این خصوص تابع تصمیمات کمیته هستیم.
 
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: تا قبل از ساعت ۱۴، این کمیته که شامل مسولان وزارت بهداشت، محیط زیست، آموزش و پرورش و استانداری است، تشکیل جلسه می‌دهد و با توجه به وضعیت فعلی هوا، درخصوص تعطیلی فردای مدارس تهران تصمیم‌گیری می شود.

منبع: ایلنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  7