گوشی متفاوتی از اچ تی سی در CES 2016 / عکس

گوشی اندرویدی متفاوت اسکات کرویل، طراح سابق کمپانی اچ تی سی و عضو تشکیلات Nextbit، در نمایشگاه لاس‏وگاس مباحث فنی خوبی را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، روبین/  Robin قرار است به‌دلیل طراحی فنی داخل گوشی برای گرفتن بک آپ و حل مشکلات اتصال به محیط ابری، متفاوت از گوشی‏های معمولی اندرویدی باشد.

روبین اولین گوشی مبتنی بر کلود است که بسیار مهندسانه و دقیق، معماری نرم‏افزاری شده است، هرچند دغدغه امروز مردم عادی چنین چیزهایی نیست، اما قطعا پیشگام شدن در بحث اپلیکیشن‏های کلود می‏تواند حامیان فنی این مباحث جدید روی موبایل را خوشحال کند.  اندروید مارشمالو، پردازنده اسنپ‌دراگون 808، 3 گیگ رم (حافظه موقت)، 32 گیگ حافظه داخلی، نمایشگر 2/ 5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل، دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی از ویژگی‏های فنی روبین است که 299 دلار قیمت‏گذاری شده است. از 15 ژانویه می‏توان این گوشی را سفارش داد و در ماه فوریه 2016 آن را تحویل گرفت.Nextbit، که اسکات کرویل یکی از مبدعان آن است، جامعه مهندسان شورشی دنیای موبایل هستند که می‏خواهند خود را از قیود دست و پاگیر روی گوشی هوشمند رها کرده و متفاوت از مردم عادی فکر کنند و این تفاوت را روی محصولات جدید پیاده‏سازی کرده و راهی بازار کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄    =  4