مسئولین درد فقرا را ندارند

رئیس کمیته امداد گفت: جدایی و فاصله مسئولین کشور و نظام از فقرا، دردی اساسی است و باید پول خرج کنیم و به دست و پای مسئولین بیفتیم تا به خانه فقرا بروند تا شاید دلشان به رحم بیاید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک
به نقل ازخبرنگار مهر، سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در همایش «حمایت سلامت خانواده» که صبح امروز برگزار شد، گفت: کار امداد، بهزیستی نیست بلکه مردمی است و در جهت ارائه خدمات به نیازمندان و توانمندسازی آنها و خروج از چرخه حمایت اقدام می‌کند.
سخنرانی  فتاح ریس کمیته امداد در جمع مسعولان کمیته امداد خرم آباد
وی اظهار داشت: آنهایی که بانک‌های ما را غارت کرده‌اند و کاخ می‌سازند و به ریش نظام می‌خندند و خانه‌ها و ماشین‌های گرانقیمت دارند، چگونه به این ثروت دست یافته‌اند؛ به گونه‌ای که هیچ کاخی ساخته نمی‌شود مگر در کنار آن کوخ‌هایی ایجاد شود و اصل این موضوع بر اساس نابرابری ایجاد شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه اقتصاد ما، اقتصاد ظالم‌پرور و فقیرپرور است، گفت: افرادی که به تازگی ثروتمند شده‌اند، ۲۰ سال پیش عددی نبودند و از قِبَل شهدا و اقتصاد کشور به اینجا رسیده‌اند و مشکل این است که مسئولین ما درد فقرا را ندارند و جدایی و فاصله مسئولین کشور و نظام ما از فقرا، دردی اساسی است.

فتاح گفت: باید پول خرج کنیم و از مسئولین خواهش کنیم که به خانه فقرا بیایند تا شاید خدا دل آنها را به درد بیاورد.

وی گفت: با توجه به وضعیت فعلی دولت و بودجه، یک راه این است که خودمان را مشغول کرده و با وضع موجود بازی کنیم که این درجا زدن و حتی به عقب برگشتن است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه سال آینده تورم ۱۱ درصد اعلام شده در حالی که بودجه کمیته امداد (ره) فقط هفت درصد افزایش داشته است و با این اعتبار، درجا و عقب‌رو حرکت خواهیم کرد.

به گفته فتاح، بهبود وضعیت کشور زمان‌بر است و نیاز به همکاری دستگاه‌ها و توجه مسئولین کشور دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  21  =  22