واکنش جدید به تعداد همراهان کمانداران در سفر به آمریکا

رئیس فدراسیون تیر و کمان که پیش از این نسبت به انتقادهای مطرح شده برای تعداد همراهان تیم اعزامی به آمریکا واکنش هایی داشت، مدعی است حضور همراهانی از وزارت ورزش امری همیشگی است و دست او نیست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک
به نقل از خبرنگار مهر، حضور پنج همراه در تیم ۹ نفره اعزامی تیر و کمان به مسابقات جهانی داخل سال که حدود یک ماه پیش به میزبانی آمریکا و در لاس وگاس برگزار شد، انتقادهای زیادی را موجب شد. محمدعلی شجاعی، رئیس فدراسیون تیر و کمان پس از بازگشت تیم از آمریکا و در واکنش به این انتقادها به قراردادهای درآمدزایی اشاره کرده که در فدراسیون تحت مدیریتش بسته شده و اینکه منتقدان تازه از خواب بیدار شده اند!
اما وی که اخیرا استعفایش از خزانه داری کمیته ملی المپیک توسط اعضای هیات اجرایی این کمیته به طور رسمی پذیرفته شده است، طی گفتگویی واکنشی متفاوت به انتقادهای مطرح شده در این زمینه داشت.
تمرین تیم ملی تیر و کمان رشته ریکرو و کامپاند
شجاعی که با رادیو ورزش گفتگو داشت، در این مورد گفت: رقابت های داخل سالن تیر و کمان طی چهار مرحله برگزار می شود. البته علاوه بر این رقابت ها ما در رشته تیر و کمان مسابقات قهرمانی جهان و آسیایی را هم داریم اما به خاطر شرایط اقلیمی، حضور در مسابقات داخل سالن هم برای مان اهمیت دارد.
وی ادامه داد: از دو سال پیش برای مسابقات داخل سالن را برنامه داشتیم و از پایه برای شرکت در این رقابت ها برنامه ریزی انجام دادیم.
رئیس فدراسیون تیر و کمان در مورد اینکه « مشکل اصلی مربوط به حضور تیم ملی تیر و کمان در مسابقات داخل سالن آسیا نیست و مربوط به تعداد همراهان و بیشتر بودن آنها نسبت به ورزشکاران اعزامی می شود؟»، اظهارداشت: از نظر فنی سطح مسابقات خیلی بالا بود. حتی ۱۱ اسفندماه هم مسابقات قهرمانی جهان در آنکارا ترکیه برگزار می شود که در آن هم حضور خواهیم داشت.
شجاعی پس از این پاسخ بی ربط و در واکنش به تکرار سوال گفت: من فکر می کنم اگر مسابقات در آمریکا برگزار نمی شد، این قدر حساسیت وجود نداشت. اصلا کدام تیم به مسابقات اعزام می شود که همراهانی از وزارت ورزش نداشته باشد؟ این یک امر همیشگی است و در مورد سفر تیر و کمان به آمریکا و تعداد همراهان هم هیچ چیز دست من نبود. من نباید در این مورد توضیح داد. اصلا سفر به آمریکا یک پروسه طولانی ۲ ماهه دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

61  −    =  51