نظارت بر رستوران‌های بین راهی در استان قزوین افزایش می‌یابد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین نظارت بر رستوران‌های بین راهی در ایام نوروز افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک
 به نقل ازخبرگزاری تسنیم  سعید اسکویی پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست بسیج سلامت نوروزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شاهراه بودن استان قزوین با داشتن راه‌های مواصلاتی در کشور، نظارت بر رستوران‌های بین راهی در ایام نوروز افزایش می‌یابد.
رستوران - اینچئون

وی با اشاره به معدوم‌سازی و کشف موادغذایی غیرمجاز در استان قزوین با اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در 45 روز اول اسفندماه سال 93 تا 15 فروردین سال 94 عنوان کرد: در این مدت 13 تن انواع موادغذایی غیرمجاز در استان قزوین کشف و معدوم‌سازی شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با بیان اینکه مردم باید آگاه باشند تا بتوان میزان تخلفات در قزوین را کاهش داد تصریح کرد: با آگاه‌سازی  مردم توسط رسانه‌ها می‌توان سطح سلامت را در جامعه ارتقا داد.

اسکویی افزود: مردم در صورت خرید مواد غذایی بسته‌بندی شده باید به تاریخ تولید، انقضا، داشتن پروانه بهره‌برداری وزارت بهداشت، آدرس کارخانه و دیگر موارد درج شده روی محصول توجه کرد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح به منظور آمادگی برای ارائه خدمات بهداشتی در ایام تعطیلات نوروزی و پیشگیری از بروز مشکلات بهداشتی ارائه می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین  گفت: این برنامه‌ها در طول سال نیز وجود دارد و روزهای تعطیل کنترل انجام می‌شود با این تفاوت که در ایام نوروز بازدیدها و کنترل‌ها بیشتر از طول سال است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

94  −  85  =