دستاوردهای دوران تحريم ایران مورد تحسین بازدید کنندگان نمايشگاه كارت و پرداخت خاورميانه

معاون بازاريابي و فروش شركت خدمات انفورماتيك عنوان کرد:

بازديد كنندگان از غرفه این شركت در نمايشگاه كارت و پرداخت ٢٠١٦ خاورميانه، ظرفيت ها و توانمندي هاي كسب شده در توسعه سامانه های بانکداری در شرايط دشوار تحريم را تحسين كردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومي شركت خدمات انفورماتيك، دكتر “فرهاد فائز” در روز پاياني نمايشگاه یادشده ضمن بيان مطلب فوق افزود: آنچه مسلم است با وجود تمام اقدامات صورت گرفته، نيازمند آن هستيم كه بيش از پيش سامانه هاي خود را با استانداردهاي بين المللي تطبيق دهيم تا روند اتصال به شبكه های مالی جهان تسهيل و تسريع شود.

وي همچنين در خصوص تعاملات صورت گرفته در جريان بازديد نمايندگان شركت ها و كشورهاي خارجي، از اظهار تمايل برخي از كشور هاي منطقه براي ورود ايران و به تبع آن شرکت خدمات انفورماتیک به روند توسعه زير ساخت هاي مالي آن کشورها خبر داد و تصریح کرد: در جریان برگزاری این نمایشگاه، شركت های بزرگ دنيا تمايل خود را براي آغاز روابط و گسترش همکاری ها با شرکت خدمات انفورماتیک اعلام نمودند.

دکتر فائز ارزيابي خود را از حضور شرکت متبوعش در این نمايشگاه به عنوان نخستین تجربه، مثبت عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: اين ارتباطات، ورود موثر به تعامل دوسويه با بازارهاي منطقه اي را در پي خواهد داشت و زمينه مناسبي را براي افزايش توانمندي ها فراهم مي سازد. در این میان، دست اندرکاران حوزه کارت و پرداخت کشور نیز از فرصت مغتنم پیش آمده پس از گشایش های اخیر بین المللی، برای دیدار و تبادل نظر در خصوص همکاری های مشترک استفاده کردند که در نوع خود دستاورد قابل توجهی است.

گفتنی است، شرکت خدمات انفورماتیک و دو شرکت ایرانی دیگر، برای نخستین بار در رویداد بین المللی نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه 2016 شرکت کردند. هفدهمین دوره این نمایشگاه با حضور 300 شرکت فعال در حوزه پرداخت و کارت از سراسر دنیا در روزهای 11 و 12 خرداد در دوبی برگزار شد.

شرکت خدمات انفورماتیک در این رویداد بین المللی، سامانه های مهم بانکداری کشور از جمله شتاب و نیز توانمندی های منحصر بفرد حوزه بانکداری و فناوری در این شرکت را برای عموم بازدیدکنندگان به نمایش گذاشت و در قالب کارگاه معرفی نمود. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  4  =