اپلیکیشن احراز هویت مایکروسافت برای دستگاه های اندرویدی

مایکروسافت اعلام کرده است که در حال حاضر، اپلیکیشن احراز هویت مایکروسافت برای دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید قابل استفاده است و کاربران می توانند این اپلیکیشن را از فروشگاه Google Play Store دانلود نمایند.

بهگزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک؛ مایکروسافتاعلام کرده است که در حال حاضر، اپلیکیشن احراز هویت مایکروسافت برای دستگاه هایمجهز به سیستم عامل اندروید قابل استفاده است و کاربران می توانند این اپلیکیشن رااز فروشگاه Google Play Store دانلود نمایند.

همچنین این اپلیکیشن از دستگاه های پوشیدنی مجهز به سیستم عامل اندروید نیز پشتیبانیمی کند و مشتریان می توانند از ساعت های هوشمند خود نیز برای احراز هویت چند مرحلهای استفاده نمایند. در صورتی که ساعت هوشمند مجهز به سنسور اثر انگشت باشد، کاربرمی تواند از اثر انگشت خود برای تایید احراز هویت برای گوشی نیز استفاده کند. همچنین مشتریان این شرکت قادر به استفاده از سرویس های جدید احراز هویت به جای کلیهکلمه عبورهای خود می باشند.

مایکروسافتاعلام کرده است که اپلیکیشن MicrosoftAuthenticator برای ویندوز فون و نسخه موبایلی ویندوز 10 نیز قابلیت های مشابهبه اندروید و iOS را خواهد داشتو کاربران می توانند با استفاده از گوشی خود، احراز هویت مورد نیاز برای کامپیوترشخصی را نیز انجام دهند.

 

 

مترجم:گروه ترجمه بانکداری الکترونیک سمانه سمیعی

منبع:http://www.thepaypers.com/digital-identity-security-online-fraud/microsoft-authenticator-is-available-for-android-devices/765820-26

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  1