ژیائومی پرداخت های غیرتماسی در چین را متحول می کند

دارندگان گوشی های تلفن همراه «ژیائومی» (Xiaomi) می توانند در پایانه های فروش غیرتماسی از طریق گوشی های هوشمند خود اقدام به پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک دارندگان گوشی های تلفن همراه «ژیائومی» (Xiaomi) حال می توانند در پایانه های فروش غیرتماسی فروشگاه ها و از طریق گوشی های هوشمند خود اقدام به پرداخت کنند.
 علاوه بر این، دارندگان گوشی های «ژیائومی» این امکان را دارند که هزینه های حمل و نقل عمومی در شش شهر بزرگ چین را نیز از طریق موبایل پرداخت کنند؛ این 6 شهر عبارتند از شانگهای، بیجینگ، شنژن، گوانگجو، سوژو و ووهان. طبق گزارش های واصله، شرکت ژائومی مدتی پیش پرداخت موبایلی هزینه های حمل و نقل را  به صورت آزمایشی در دو شهر شانگهای و «شن ژن» به اجرا درآورده بود. 

البته به علت وجود استانداردهای متفاوت و گوناگون در میان سازندگان تراشه های NFC، استفاده از پرداخت موبایلی برای وسائل حمل و نقل عمومی می تواند دردسرساز شود. به همین خاطر، ژائومی برای تضیمن این که بهترین پوشش ممکن از این لحاظ را داراست، با China UnionPay قراردادی امضا کرده است.

طبق گزارش ها، UnionPay دارای حدود 5 میلیون پایانه پز غیرتماسی در چین می باشد. از این گذشته، «می پی» (Mi Pay) نیز کارت های اعتباری بیش از 20 بانک چین از جمله بانک های بزرگی چون «بانک آو چاینا» (Bank of China) و بانک مسکن چین (China Construction Bank) را پشتیبانی می کند.

ترجمه :گروه ترجمه پایگاه خبری بانکداری الکترونبک-هادی آذری
منیع:
http://www.thepaypers.com/
پ

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  5