فرصت جدید برای تجارت ایران و چین

نمایشگاه اوکانکت چین با حضور بازرگانانی از ایران و چین یکشنبه، چهارم مهرماه، در تهران آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، اوکانکت یک شرکت دیجیتالی است که در هفت کشور جهان دارای شعبه است. این رویداد به همت شعبه اوکانکت ایران به عنوان هشتمین نمایندگی خارجی این کشور برگزار می‌شود.

پس از گشایش این نمایشگاه و در مدت سه ماه کالاهای مرغوب چینی در شاخه لوازم برقی منزل، مبلمان و کاشی و سرامیک به صورت دیجیتال در معرض دید تجار و بازرگانان ایرانی قرار دارد؛ همچنین ١١٠ تولیدکننده از شهر فوشان چین محصولات خود را در این رویداد عرضه می‌کنند. در این مراسم ون هایگو، شهردار فوشان و اعضای اتاق بازرگانی‌، اتحادیه مبلمان‌، اتحادیه سرامیک، اتحادیه لوازم برقی این مرکز استراتژیک چین، همچنین اصناف، اتحادیه‌ها و فعالان اقتصادی ایران حضور دارند.

«چائو ما»، مدیر اوكانكت ایران درباره این رویداد توضیح داد: اوكانكت این امکان را به وجود می‌آورد که جنس درجه اول چینی به صورت آنلاین، بدون واسطه و با قیمت اصلی کارخانه در اختیار مشتریان قرار داده شود.وی در ادامه گفت: این مجموعه اولین شرکت چینی بوده که قرار است در ایران به صورت B٢B (خرید مستقیم از کارخانه) تجارت کند. این مجموعه از طریق اپلیکیشن OSELL تولیدکنندگان چینی را معرفی کرده و امکان خرید تضمینی را فراهم می‌کند.«چائو ما» در ادامه بیان کرد: اپلیکیشن این شرکت به نام OSELL، روی گوشی نصب می‌شود که می‌توان از طریق APP STORE و PLAY STORE ‌آن را دانلود کرد. این اپلیکیشن با هدف آشنا‌شدن با تولید‌کنندگان و انتخاب و خرید به صورت آنلاین طراحی شده و دارای قابلیت ترجمه متن به ٧٢ زبان دنیا بوده و نقش یک مترجم را ایفا می‌کند، از طرفی دارای یک فهرست کامل از همه تولیدکنندگان و کالاهای آنهاست که علاقه‌مندان می‎توانند با نصب این نرم‌افزار با تولیدکنندگان و محصولات آنها آشنا شوند.مدیر اوكانكت ایران تصریح کرد که کالای خریداری‌شده به وسیله اپلیکیشن با ضمانت این مجموعه تحویل داده می‌شود.
منبع:شرق

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  25  =  30