واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در مسابقات متالوگرافی اول شد

دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در قالب تیم مرد آهنی در مسابقات کشوری متالوگرافی مقام برتر را کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، تیم مرد آهنی این واحد متشکل از امید اشکانی و سید امیر مهیار مجد از دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مواد واحد علوم و تحقیقات، موفق به کسب رتبه اول در مسابقات کشوری متالوگرافی شد.

این مسابقات از سه مرحله تشکیل شده بود که در مرحله اول، سه هفته قبل از مرحله نهایی مسابقات، نمونه ای برای تمامی تیم های شرکت کننده ارسال و تیم ها موظف به ارائه یک پروپوزال اولیه به کمیته داوری مسابقات بودند. در این مرحله تعدادی از تیم ها از دور مسابقات حذف شده و 14 تیم به مرحله نهایی مسابقات صعود کردند.

روز اول نیز مسابقات امتحان تئوری برای تیم های شرکت کننده برگزار شد که 30 درصد نمره نهایی را شامل می شد. روز دوم مسابقات نمونه قطعه ای به تیم ها تحویل شد تا در مدت زمان مشخصی تمام خواص این نمونه را شناسایی کنند، این بخش نیز 40 درصد نمره نهایی را شامل می شد. همچنین تیم مرد آهنی در پروپوزال اولیه با کسب نمره کل 87 از 100، موفق به کسب رتبه اول در این دور از مسابقات شد.

مسابقات کشوری متالوگرافی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و با حمایت اتحادیه های انجمن علمی و دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی کشور برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

93  ⁄  31  =