آیفکس سبزپوش شد/ معامله ۱۵۲ میلیون ورقه در بازارهای فرابورس

در معاملات امروز بازار فرابورس ایران شاخص کل با افزایش ۴ واحدی به نزدیکی ارتفاع ۸۴۰ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، امروز ۱۸ آبان ماه تعداد ۱۵۲ میلیون ورقه بهادار در ۱۶ هزار و ۸۰۲ مرتبه در بازارها دست به دست شد که ارزش آن به ۸۵۶ میلیارد ریال رسید.

بازارهای اول، دوم و پایه روز جاری شاهد نقل و انتقال ۱۰۴ میلیون سهم به ارزش ۳۷۵ میلیارد ریال بودند که نماد ذوب‌آهن با نقل و انتقال ۱۱ میلیون سهم به ارزش حدود ۳۲ میلیارد ریال در صدر این بازار ایستاد.

نماد ذوب امروز علاوه بر اینکه بالاترین حجم و ارزش معاملاتی را تجربه کرد، اولین نماد پربازدید و سومین نمادی نیز نام گرفت که بالاترین تاثیر مثبت را بر آیفکس گذاشته است.

پس از این نماد آتیه داده پرداز که با رشد قیمتی به کار خود را پایان داد، سومین نماد پربیننده و دومین نمادی بود که ارزش معاملاتی بالایی را تجربه کرد. در نماد اپرداز تعداد ۲,۲ میلیون سهم به ارزش ۳۰ میلیارد ریال دست به دست شد.

در بازار سهام فرابورس امروز نماد معاملاتی شرکت بیمه کارآفرین، پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام با موضوع تقسیم سود و تقسیم سود نقدی هر سهم، بازگشایی شد. همچنین نمادهای معاملاتی شرکت معدنی کیمیای زنجان گستران پس از ارائه اطلاعات پیش‌بینی و شرکت آ س پ پس از ارئه اطلاعات واقعی بازگشایی شدند.

بازار اوراق با درآمد ثابت فرابورس نیز امروز شاهد نقل و انتقال بیش از ۳۷۲ هزار ورقه به ارزش ۳۳۷ میلیارد ریال بود. نماد معاملاتی اخزا ۹ با معامله ۷۶ هزار ورقه به ارزش ۶۴ میلیارد ریال بالاترین حجم و ارزش معاملاتی را در این بازار شاهد بود. اسناد خزانه مرحله نهم به قیمت ۸۵۰ هزار ریال مورد مبادله قرار گرفت و با قیمت امروز بازدهی ۲۱,۴ درصدی را عاید سرمایه‌گذاران کرد.

اوراق تسهیلات مسکن نیز در پی رشد یا افت قیمتی که در این اوراق رخ داد در بازه قیمتی ۷۸۲ تا ۸۰۰ هزار ریال مورد مبادله قرار گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  ⁄    =  15