تحقق اهداف بانک شهر، پاسخ اعتماد مردم

سرپرست منطقه خوزستان با اشاره به ظرفیت‌های بانک شهر و استقبال مردم از خدمات این بانک گفت: تحقق اهداف بانک شهر پاسخ اعتماد مردم به این بانک است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حسین نامور سرپرست منطقه خوزستان گفت: بانک ظرفیت های بسیار خوبی دارد و از اینرو با اقبال عمومی مردم همراه است و می تواند آینده بسیار درخشانی داشته باشد.

نامور افزود: مردم و سپرده گذاران با موقعیت و این ظرفیت به خوبی آشنا هستند و می دانند که بانک شهر منافع آنان را تامین می‌کند و همگان بر این موضوع اذعان دارند که نگاه دقیق و ایده های مناسب در پشت اهداف این بانک قرار دارد.

سرپرست منطقه ۱۱ با تاکید بر اینکه خلاقیت و نو آوری در بانک شهر موج می‌زند تصریح کرد: تجهیز منابع و مصرف بهینه آن از جمله فرآیندهای مهم و استانداردها و مقررات و دستورالعمل های آن بسیار حائز اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه فرایندهای نظارتی در امر جذب منابع و مصارف حائز اهمیت است، جذب منابع را عمده ترین هدف منطقه اعلام کرد و افزود: در این راستا باید به کیفیت منابع هم توجه داشت چرا که منابع باید به سمت سودآوری رهنمون شود.

نامور تصریح کرد: استان خوزستان و استان بوشهر قطب گازی و کشاورزی کشور است و پتانسیل های خوب بازرگانی دارد که می‌توان به نحو شایسته از آنها استفاده کرد و شناسایی مشتریان حقیقی و شرکتی، در این میان، بسیار حائز اهمیت است.

سرپرست منطقه خوزستان در ادامه گفت: بازاریابی فقط جذب منابع نیست و مصرف منابع هم بازاریابی دارد، از اینرو باید در جستجوی مشتریان خوب برای ارائه تسهیلات باشیم.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

12  ⁄    =  4