از iOS به اندروید سفر کنید

با ویژگی جدید گوگل درایو

حرکت از سمت اپل به اندروید برای کاربران iOS که می‌خواهند از این دیوار عبور کنند، در حال حاضر به لطف ویژگی جدید گوگل درایو راحت‌تر شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، اگر شما یک کاربر وفادار به iOS هستید، تنها تعداد انگشت‌شماری گوشی هوشمند برای انتخاب دارید: آیفون  SE، آیفون ۶s یا ۶s Plus یا آخرین مدل‌های آن آیفون ۷ و ۷ Plus.

در سمت دیگر اندروید، داستان بسیار متفاوتی دارد، با چندین و چند گوشی هوشمند از شرکت‌های متفاوتی از جمله ال‌جی، اچ‌تی‌سی، گوگل، سامسونگ و سونی. بنابراین اگر شما به دنبال تنوع هستید، اندروید به شما توصیه می‌شود.

بنابراین اگر تصمیم گرفتید که از iOS به اندروید بروید، اما در این اندیشه هستید که چطور می‌خواهید همه چیز آیفون خود را به یک اندروید منتقل کنید، این‌جاست که قابلیت پشتیبان‌گیری جدید در نرم‌افزار گوگل درایو iOS می‌تواند به شما کمک کند و در وب‌سایت سی‌آی‌او نحوه این انتقال آمده است.

انتقال مخاطبین، تقویم، عکس‌ها و فیلم‌های آیفون به آندروید

گوگل به تازگی یک ویژگی جدید به برنامه Google Drive برای iOS اضافه کرده که به شما کمک می‌کند سیستم عامل خود را به اندروید تغییر دهید. البته گوگل در این تغییر به حفظ منافع خود فکر کرده است.

 

ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  24