اقتصاد مقاومتی در بستر مردمی تداوم بیشتری دارد

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: اقتصاد مقاومتی اگر در بستری مردمی و با همت مردم جامعه شکل بگیرد تداوم بیشتری خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی قرض الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده با حضور در سومین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی که در دانشگاه علم و صنعت و با حضور جمعی از مسئولین و پژوهشگران برگزار شد، با ارائه گزارشی از مدل توسعه کارآفرینی اجتماعی رسالت افزود: ایجاد کسب و کار خرد خانگی یکی از محورهای فعالیت این بانک است.

وی اضافه کرد: بانک قرض الحسنه رسالت، صرفا مبتنی بر قرض الحسنه است و ۲۱۰۰ کانون قرض الحسنه اجتماعی تحت پوشش خود دارد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در ادامه با اشاره به نقش این بانک در اقتصاد مقاومتی افزود: با مطالعه بر روی مدل جامعه خرد و کسب و کار خرد به استقبال اقتصاد مقاومتی رفته‌ایم و در این خصوص فعالیت‌هایی در حال انجام است.

حسین زاده با اشاره به پایلوت بودن استان کرمان در بحث اقتصاد مقاومتی و اینکه بانک قرض الحسنه رسالت معین اقتصاد مقاومتی گلباف است، گفت: ما به مدلی رسیدیم که براساس آن هدفمان توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی، مبتنی بر قرض الحسنه و متکی به شهرهای کوچک است.

سومین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، با موضوع «پایش وضعیت اقتصاد مقاومتی در سال ۱۳۹۵ و چشم انداز سال ۱۳۹۶» در تاریخ ۱۳ و ۱۴ بهمن ماه سال جاری در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  4