به ازای هر ۱۰ نفر یک پایانه فروشگاهی فعال در دی ماه/PSPهای برتر را بشناسید

در دی ماه در مجموع 5 میلیون ابزار فروشگاهی فعال در کشور مستقر بوده و سرانه ابزار فروشگاهی فعال به ازای هر 10 هزار فرد بالای 20 سال در کشور 1001/18 گزارش شده است.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک– بر اساس گزارش شاپرک، برترین شرکت های پرداخت معرفی شدند. بر اساس این گزارش، شرکت های تجارت الکترونیک پارسیان با 804 هزار ابزار، به پرداخت ملت با 787 هزار ابزار و کارت اعتباری کیش با 735 هزار ابزار، سه شرکت دارای رتبه اول تا سوم در میان شرکتهای پرداخت هستند. همچنین  پرداخت الکترونیک سامان با 619 هزار ابزار و خدمات نوین داده ورزی سداد با 507 هزار ابزار،تجارت الکترونیک پاسارگاد در رتیه های چهارم و پنجم قرار دارند. این پنج شرکت بالاترین سهم از تعداد کل ابزار های فروشگاهی فعال در دی ماه سال جاری را در اختیار داشتند. همچنین

در مقابل، کمترین سهم از تعداد کل ابزارهای فروشگاهی فعال در دی ماه در اختیار شرکت های پرداخت نوین آرین (148 هزار ابزار)، مبنا کارت آریا (139 هزار ابزار)، سایان کارت (114 هزار ابزار) و الکترونیک کارت دماوند (9 هزار ابزار) قرار دارد (نمودار 1).

با توجه به نمودار 2، محاسبه تعداد ابزار کارتخوان فروشگاهی فعال به ازای هر 1000 فرد بالای 20 سال در کشور نشان داد که شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و به پرداخت ملت 16 دستگاه، کارت اعتباری ایران کیش 15 دستگاه، پرداخت الکترونیک سامان 12 دستگاه، خدمات نوین داده ورزی سداد و پرداخت الکترونیک پاسارگاد 10 دستگاه فروشگاهی فعال به ازای هر 1000 نفر در کشور مستقر دارند.

تعداد هر کدام از ابزارهای فروشگاهی فعال هر شرکت SPS با توجه به تعداد جمعیت کشور نشان می دهد که به ازای 10 نفر فرد بالای 20 سال، یک دستگاه کارتخوان فروشگاهی مستقر است. بنابراین بر اساس محاسبات صورت گرفته به ازای 63 نفر یک دستگاه تجارت الکترونیک پارسیان، به ازای 64 نفر یک دستگاه به پرداخت ملت، به ازای 68 نفر یک دستگاه کارت اعتباری ایران کیش، به ازای 81 نفر یک دستگاه پرداخت الکترونیک سامان، به ازای 99 نفر یک دستگاه خدمات نوین داده ورزی سداد و یک دستگاه پرداخت الکترونیک پاسارگاد، به ازای 120 نفر یک دستگاه آسان پرداخت پرشین، به ازای 203 نفر یک دستگاه فن آوا کارت، به ازای 339 نفر یک دستگاه پرداخت نوین آرین، به ازای 361 نفر یک دستگاه مبنا کارت آریا، به ازای 440 نفر یک دستگاه سایان کارت و به ازای 5 هزار هشتصد و هفتاد و پنج نفر یک دستگاه الکترونیک کارت دماوند در کشور مستقر است.

 

تعداد ابزار کارتخوان فروشگاهی فعال به تفکیک شرکت های PSP در دی ماه سال جاری

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

45  −  38  =