پی پال رتبه دار پرداخت های آنلاین در جهان

اختصاصی/ معرفی پنج برند برتر جهان در پرداخت الکترونیکی

پی پال با وجود گذشت چندین سال هنوز هم رتبه دار پرداختهای الکترونیک درجهان است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، تجارت آنلاین همچنان سهم بزرگی از خرده فروشی را دارد و میتوان این موضوع را در نحوه خرید کردن خود و اطرافیانمان به وضوح دریابیم و داده ها نیز صحت این موضوع را تصدیق می کنند.
اوایل سال جاری، آمار سرشماری در ایالات متحده حقیقت جدیدی را روشن می سازد و آن آمار فروش اینترنتی در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۶ که 102.7 میلیارد دلار  است یعنی 3.4 درصد افزایش نسبت به سه ماهه آخر سال ۲۰۱۵.
در اوایل سال جاری فروش در بخش تجارت الکترونیک 394.9 میلیارد دلار بود که 15.1 درصد افزایش نسبت به سال ۲۰۱۵ داشت. این رشد در حالی رخ داد که رشد خرده فروشی تنها 2.9درصد افزایش نسبت به سال ۲۰۱۵ را نشان می داد.
با رشد فروش آنلاین،‌ سرمایه گذاران باید توجه کنند که اگر می خواهند در آینده پیشرفت داشته باشند باید در فضای خدمات پرداخت آنلاین فعالیت کنند.
تجارت آنلاین و موبایلی همچنان در حال انفجار است. طبق آمار، مشتریان با ۷۴۰ برند در ۸۳ دسته  ارتباط بیشتری دارند. داده های مربوط به این برند ها تصویر دقیقی از تعامل با مشتریان و میزان سود آوری آنها را نشان می دهد.
این برندها نه تنها انتظارات مشتریانشان را به خوبی بر آورده می سازند بلکه بالاترین سطح تعامل را با آنها دارند.
در زیر ۵ برند که نسبت به بقیه برند ها مورد توجه است نام برده می شود:
شرکت اسکور: در دسته خدمات پرداخت آنلاین شرکت اسکور رتبه پنجم را داراست. شرکت اسکور شاید بهترین شرکت از نظر آسانی پرداخت در میان شرکتهای کوچک باشد که پرداختی راحت را به مشتریان ارائه می دهد و همچنین کار با آن برای کاربران آی فون آسان است. البته به تازگی اکوسیستم خود را تغییر داده و امکاناتی برای راحتی کار با کارت ها با سیستم خود اضافه نموده است.
شرکت آمازون: شرکت آمازون در رتبه چهارم در زمینه پرداخت های آنلاین را به خود اختصاص می دهد. این پلت فرم به مشتریانش این امکان را می دهد تا از اطلاعات ذخیره شده در حساب کاربری خود برای پرداخت راحت تر بهره ببرند.
در وایلی ماه فوریه،‌ شرکت آمازون یک بیانیه مطبوعاتی جدید مبتنی به افتتاح یک بخش جدید در سایت خود صادر کرد و آمار قابل توجهی را منتشر کرد که نشان می داد در سال گذشته ۳۳ میلیون مشتری در سایت اینترنتی این شرکت از این سایت برای خرید اجناس استفاده کرده اند و تا کنون نیز مشتری این سایت هستند لازم به ذکر است بیش از نیمی از مشتریان پلت فرمهای این سایت از تجار بوده اند. استفاده از پلت فرم های پرداخت در این سایت نسبت به سال گذشته ۱۲۰ درصد افزایش داشته است.
شرکت آلفابت: شرکت آلفابت،‌ کیف پول گوگل و یا گوگ نیز شرکتی است که بیشترین پرداختها را به خود اختصاص داده اند. اپلیکیشن این سایت به کاربران این امکان را می دهد تا برای دوستان و خانواده خود به صورت آنلاین و یا از طریق حساب گوگل پول بفرستند. همچنین برخی اپلیکیشن های مربوط به تعاملات مالی و تجاری وجود دارد که کاربران می توانند از آنها بهره ببرند. برنامه آینده این شرکت ارسال و دریافت پول تنها با استفاده از آدرس ایمیل و یا شماره تلفن و بدون نیاز به وجود اپلیکیشن برای تائید انجام دهد.
شرکت استرایپ: در رتبه دوم شرکت خصوصی استرایپ قرار دارد. استرایپ به راحتی به افراد و تجار این امکان را می دهد تا پرداخت های آنلاین را از طریق وبسایت و به صورت آنلاین انجام دهند. استرایپ در حال افزایش سرمایه شرکت تا 9.2 میلیاد دلار است.
استرایپ قوی ترین نرم افزار برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی محسوب می شود. همانند بسیاری از دروازه های پرداخت، استرایپ هم روابط عمیقی با مشتریانش برقرار کرده و یکی از عوامل عمق بخشیدن به این رابطه توسعه اطلس است، سرویسی که در سال ۲۰۱۶ بعنوان یک برنامه آزمایشی برای فعال کاردن کسب و کار اینترنتی در خارج از ایالات متحده و بعنوان سمبلی در ایالات متحده راه اندازی شد که در ازای دریافت ۵۰۰ دلار یک حساب بانکی و یک شناسه مالیاتی به مشتریان ارائه می داد.
این سرویسی به اندازه ای موفق بود که استریپ آن را در تمام شرکتهای تازه تاسیس در ایالات متحده گسترش داد و حتی با بانک «سیلیکون ولی» نیز کار می کند که یکی از همکاران این طرح برای کاهش زمان افتتاح حساب برای کاربران این سیستم نیز هست.
استرایپ همچنین به اعضایش این امکان را می دهد تا شرکتهای جدید را به این سیستم دعوت کنند و شبکه سرمایه گذاران خود را از این طریق گسترش می دهد و همچنین انجمنی نیز برای اعضایش تشکیلی داده.
طبق آمار استرایپ،‌ هزاران شرکت تازه تاسیس در بیش از ۱۲۰ کشور جهان در سال گذشته از این اطلس استفاده کرده اند.
و اما قهرمان پرداخت آنلاین هنوز هم به شرکت پی پال تعلق دارد.
شرکت پی پال: شرکت پی پال به تازگی این فرصت را یافته تا به طور همزمان ۲۰۰ میلیون حساب فعال و ۵۰ میلیون کاربر تک لمسی را اداره کند. سیستم تک لمسی تبدیل به سیستم خرید پر سرعتی در تاریخچه پی پال شده. این پلت فرم به کاربران این امکان را می دهد تا یکی از دستگاههای خود را از جمله تلفن هوشمند، تبلت و یا کامپیوتر به این پلت فرم متصل کنند. اپلیکیشن این شرکت بسیار سازگار با صفحات نمایش کوچک است و بدین ترتیب این شرکت توانسته پرچم دار پرداخت های الکترونیک باشد.

پایان پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  7  =  1