رونمایی از نرم‌افزار اختصاصی معاملات آنلاین بورس

ازسوی کارگزاری بانک سامان صورت گرفت:

معمولا تعداد امکانات نرم افزارهای موجود با کمترین اوسیلات بود و ما آمدیم بیشترین اوسیلات را در این نرم افزار طراحی کردیم، این نرم افزار توانایی ارایه بیشترین قیمتهای بورسی و کمترین قیمتها راداراست، شما میتوانید در آن واحد به تمام معاملات بورس، فرابورس، بورس کالا و بازار آتی سکه دسترسی داشته باشید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،  مهرآور مدیرعامل کارگزاری بانک سامان درمراسم رونمایی از این نرم افزار اختصاصی ضمن تبیین ویژگیهای آن گفت:  درگذشته شرکتهای کارگزاری توانایی ارتباط با تمامی oms ها رو نداشتند و در هنگام تقاضای ما یا نمی توانستند کلیه خدمات را به ما ارایه کنند یا صلاح نبود که همه این خدمات را داشته باشند.

وی ادامه داد بعد از روی کار آمدن دکتر محمدی فضا برای ما باز شد تا شرکتهای کارگزاری  oms و ua های اختصاصی خودرا داشته باشند.

مهرآور خاطرنشان کرد: معمولا تعداد امکانات نرم افزارهای موجود با کمترین اوسیلات بود و ما آمدیم بیشترین اوسیلات را در این نرم افزار طراحی کردیم، این نرم افزار توانایی ارایه بیشترین قیمتهای بورسی و کمترین قیمتها راداراست، شما میتوانید در آن واحد به تمام معاملات بورس، فرابورس، بورس کالا و بازار آتی سکه دسترسی داشته باشید.

وی افزود: دسترسی همزمان به امکانات در کسری از ثانیه، سرعت بالا و توانمندی ویژه در ارسال درخواستهای با حجم بالا، دسترسی به تحلیلگر به صورت آنلاین در نرم افزار معاملاتی
یکپارچه بودن نرم افزار های معاملاتی آنلاین، اینترنتی و آتی سکه و باشگاه مشتریان در یک صفحه ، دسترسی به امکانات تحلیل تکنیکال پیشرفته با امکانات انحصاری سامان پیشتاز
ارایه تحلیل های آنلاین اماری وضعیت بازار داخلی و جهانی جهت تصمیم گیری سریع و همه جانبه ، و ده ها مورد دیگراز جمله برخی امکانات این نرم افزار است.

مدیرعامل کارگزاری بانک سامان ادامه داد: از امروز شاهد حضور کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات و فعالان بازار در غرفه بودیم که به کار با نرم افزار پرداختند و ضمن برگزاری جلساتی از امکانات خاص این نرم افزار اظهار شگفتی نمودند.

وی افزود : این نرم افزار با تکیه بر  ماهها بررسی نیاز مشتریان و توان فناوری شرکت تهیه و ارایه شده است.

لازم به ذکر است ، امکانات، تنها ویژگی این نرم افزار نیست ، سرور اختصاصی قدرتمند کارگزاری بانک سامان پشتوانه  این نرم افزار جدید است و از نظر امنیتی دارای چندین لایه است.

 

در همین راستا کارگزاری بانک سامان از کلیه علاقه مندان و فعالان بازار سرمایه جهت آشنایی و کار با این سامانه معاملاتی دعوت بعمل می آورد.

پایان پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄  6  =