آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم

شش نامزد ریاست جمهوری دوازدهم از امروز رقابت‌های تبلیغاتی را آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، وزارت کشور در دقایق پایانی دیشب فهرست نامزدهای احراز صلاحیت شده انتخابات ۲۹ اردیبهشت را منتشر کرد.

در این انتخابات  هزار و ۶۳۶ نفر از جمله تعدادی از چهره‌های سیاسی کشور ثبت نام کردند که شورای نگهبان صلاحیت شش نفر را احراز کرد.

چهره‌های سیاسی نیز از دیشب به فهرست نامزد‌ها واکنش نشان دادند و با انتشار بیانیه به نظر شورای نگهبان تمکین کردند؛ انتظاری که مردم از آن‌ها داشتند.

ستاد انتخابات وزارت کشور نیز از نامزدهای ریاست جمهوری خواست تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۶، فرصت قانونی تبلیغات، الزام و احترام به قانون، اخلاق مداری و مصالح کشور را نصب العین قرار دهند.

البته ستاد انتخابات کشور بر این نکته هم تاکید کرد که از امروز فقط تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده است و تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی و میان دوره‌های مجلس از ۲۶ اردیبهشت خواهد بود.

روند انتخابات ریاست جمهوری با شروع زمان تبلیغات از امروز وارد مرحله جدیدی شد، این مرحله آزمون دیگری است برای شش نامزد، هوارداران و جریان‌های سیاسی که در رقابت‌های تبلیغاتی اخلاق را رعایت کنند تا زمینه‌ای فراهم شود که مردم با شور و نشاط در فضای شفاف و سالم، نامزد اصلح را انتخاب کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

67  −    =  61