جزئیات استفعای مدیرروابط عمومی بانک صادرات

مدیر روابط عمومی بانک صادرات از سمت خود در این بانک استعفا داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، علی جهانی مدیر روابط عمومی بانک صادرات که از شهریور 94 فعالیت خود را دراین بانک آغاز کرده بود، صبح شنبه از سمت خود کناره گیری و در نهایت از مدیر روابط عمومی بانک صادرات کناره‌گیری کرد.

استفعای جهانی درست همزمان با افزایش نگرانی سهامداران بانک صادرات به خاطر متوقف شدن نماد بانك صادرات به منظور سرما‌یه گذاری در بازار بورس ايران افزایش پیدا کرده است و اینکه این موضوع بر تصمیم وی مبنی بر استعفایش تاثیر داشته هنوز مشخص نیست.

استعفای جهانی زمانی صورت گرفت که سهامداران بانک صادرات به دلیل اظهارات اخیر بورس تهران مبنی بر انتقال نماد بانك صادرات از بورس به بازار پايه فرابورس واکنش گسترده‌ای نشان داده‌اند. با وجود اینکه مدیرعامل بورس تهران پیش از این به سهام داران بانک صادرات از اعلام نتیجه قطعی وضعیت نماد بانک صادرات در بورس خبر داده بود، اما هنوز نماد این بانک بازگشایی نشده و سهام‌داران با زیان سنگینی مواجه شده‌اند با این وجود مدیرعامل بانک صادرات نیز از بازگشت این نماد تا هفته جاری خبر داده است.

گفتنی است جهانی پیش از این، مدیریت روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و روابط عمومی بانک پارسیان، مدیریت روابط عمومی شرکت ملی نفتکش و مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل صندوق اعتباری هنر را بر عهده داشت و عضو هیأت مدیره صندوق قرض الحسنه پارسیان نیز بود و هنوز فرد مشخصی به عنوان جانشین وی مشخص نشده است.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

95  ⁄    =  19