۴ اپلیکیشن رايگان عالي برای آی پد و موبایل شما

اختصاصي/ معرفي چهار اپليكيشن جديد

در اینجا 4 اپلیکیشن خوب که تا مدت کوتاهی مجانی هستند برای شما معرفی می شود. پس برای دانلود آنها عجله کنید

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، اولین اپلیکیشن مربوط به مدیریت زمان است که به شما امکان پیگیری فعالیت های روزانه تان را می دهد. فوتوویوا اپلیکیشنی است که به شما امکان نقاشی و اشتراک آن با دیگران را فراهم می سازد. استیکی نوت نیز ابزاری برای ایجاد یادداشتهای برچسب دار است. آخرین اپلیکیشن مربوط به ایجاد تصاویر خنده دار از عکس های خود شماست.

Time Manager ردیاب روزانه زمان

این اپلیکیشن راهی آسان برای پیگیری فعالیت های روزانه شماست. با یک اشاره شما می توانید به تمام وظایف روزانه خود دسترسی پیدا کنید و هر زمان که می خواهید آنها را ویرایش کنید. تمام فعالیت ها در غالب نمودار و گزارش در می آیند و با یک نگاه شما می توانید بفهمید که بیشتر زمان شما صرف چه کارهایی شده. امکان ارسال این متون از طریق ایمیل نیز امکان پذیر است.

Photo Viva

این اپلیکیشن یک برنامه سرگرم کننده است که با آن می توانید نقاشی بکشید. این اپلیکیشن کاملا مورد پسند کاربران است و در زمان کوتاه با ابزاری مناسب می توانید نقاشی های خود را بکشید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

Sticky notes HD

این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد تا یادادداشتهای به یاد ماندنی با استفاده از طیف گسترده ای از ویژگیها که شامل 20 رنگ زیبا، گرافیک خیره کننده و تصویری، یادداشت های قابل تنظیم از نظر اندازه، متن و رنگ است ایجاد کنید. شما می توانید این یادداشت ها را بر اساس رنگ، حروف الفبا و یا کد مرتب سازی کنید. همچنین می توانید برای دستیابی به یادداشتها کلمه عبور نیز تعریف کنید.

Pop Dot Comic

این اپلیکیشن روشی سرگرم کننده برای ایجاد تصاویری مانند کتابهای طنز از عکسهای خود و خانواده تان است. اپلیکیشن فوق خطوط ضخیم و رنگ های جسورانه و هر گونه خطوطی که بتواند حالت روزنامه وار و مجله گونه در تصویر ایجاد کند را در اختیار شما قرار می دهد.

مترجم شکوفه برزگر ملکی

پایان پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  ⁄  8  =