اپلیکیشن های  شخص ثالث اپل به کمک شما می آیند

در هنگام فروش، یک مشتری می تواند مشتری ثابت آن برند شود و یا اینکه در یک لحظه از فروشگاه خارج شود و دیگر به آنجا باز نگردد. تفاوت بین تجربه گرم فروش و تجربه سرد ایستادن در صف پرداخت، در یک لحظه نه تنها لذت فروش و بلکه لذت از دست دادن یک مشتری وفادار را نیز از شما سلب می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، هیچ کمبودی در فروشندگان ماهر شاغل در فروشگاههای لوکس و برند های معروف دیده نمی شود. آنها با لباسهای شیک و برخوردی مناسب تجربه خوشی را هنگام خرید در ذهن خریداران ایجاد می کنند. آنها به حرف مشتریان گوش می دهند، آنها را راهنمایی می کنند، گزینه های مناسب را به مشتریان پیشنهاد می دهند و برای مشتریان اهمیت خاصی قایل می شوند.

به هر حال در هنگام فروش، یک مشتری می تواند مشتری ثابت آن برند شود و یا اینکه در یک لحظه از فروشگاه خارج شود و دیگر به آنجا باز نگردد. تفاوت بین تجربه گرم فروش و تجربه سرد ایستادن در صف پرداخت، در یک لحظه نه تنها لذت فروش و بلکه لذت از دست دادن یک مشتری وفادار را نیز از شما سلب می کند.

پرداخت نهایی آخرین تیری است که یک فروشگاه بزرگ و موفق می تواند با انجام درست آن تیری برای تسخیر قلب مشتری رها کند ولی در صف طولانی پرداخت این تجربه شیرین با پایانی تلخ تمام می شود.

اپلیکیشن های  شخص ثالث اپل می تواند با بالا بردن سرعت در پرداخت کالا این تجربه تلخ را به تجربه ای شیرین مبدل کند.

از آنجا که فن آوری تلفن همراه و برنامه های پرداخت فوری همیشه آماده کمک به بخش فروش هستند، اپلیکیشن هایی وجود دارند که می توانند به سیستم پرداخت در فروشگاهها سرعت بخشند و تجربه ای مطابق انتظارات مشتری برای او بوجود اورند.

مشتریان عاشق خرید در فروشگاه هستند ولی از صف پرداخت متنفر هستند. فروشگاههای برند برای دستیابی به موفقیت بیشتر در زمینه فروش باید مکانیزم فروش خود را آسان و مطابق با نیازهای مشتریان تنظیم کنند.

هیچ رازی در موفقیت برندها برای جذب مشتری جز ایجاد تجربه ای دلنشین به هنگام خرید وجود ندارد. سرعت در پرداخت برای برند های معروف نه تنها مفید بلکه ضروری است.

مترجم شکوفه برزگر ملکی

پایان پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  5