بیش از نیمی از آمریکایی ها تلفن های خانگی خود را دور انداخته اند

مرگ تلفن های ثابت

اولین بار است که دیده می شود اکثر خانوارهای امریکایی از تلفن های بدون سیم استفاده می کنند. روند کاهشی استفاده از تلفن های متصل به مخابرات رو به افزایش است. این آمار طی نظر سنجیهای بعمل آمده از این خانوارها در پایان سال 2016 بدست آمده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در یک نظر سنجی که در نیمه دوم سال 2016 از 20 هزار خانوار در طول یک دوره زمانی شش ماهه انجام شد، 51 درصد خانوارها تنها از موبایل استفاده می کردند. این آمار در سال گذشته 48 درصد بوده است بجز 6 درصد از افرادی که فقط از تلفن ثابت مخابرات استفاده می کردند، مابقی هم از تلفن همراه و هم از خطوط ثابت استفاده می کردند.

روند پیگیری نتایج مالی از طریق مخابران نشان داد که کاربران تلفن همراه به شدت رو به افزایش است و در نتیجه آن درآمد شرکتهای مخابراتی رو به کاهش است.

ممکن است یکی از دلایل این اتفاق کاهش هزینه ها باشد. طبق بررسی 66 درصد از افراد فقیر و 59 درصد از افراد نزدیک به خط فقر تنها از تلفن همراه استفاده می کنند بدون اینکه از خدمات اینترنت آن بهره ببرند و فقط 59 درصد از مردم بالاتر از خط فقر تنها از موبایل استفاده می کردند و 51 درصد دیگر از هر دوی این خدمات بهره می بردند.

مرگ تلفن های ثابت تنها شروع برش کابلها برای مردم است.
در حالی که مصرف کنندگان تلفن ثابت مخابرتی همچنان در حال کاهش است برخی از مصرف کنندگان استفاده از تلویزیون های متصل به کابل را نیز کنار گذاشته اند و برای تماشای برنامه های مورد نیازشان از ویدیوی موبایل استفاده می کنند. تعدادی کم ولی رو به افزایش افرادی هم هستند که خطوط کابلی اینترنت را کنار گذاشته و تنها با اینترنت تلفن همراه خود کار می کنند.

مترجم شکوفه برزگر ملکی

پایان پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  ⁄  8  =