آمازون کف ارسال رایگان خود را تا ۲۵ دلار کاهش داد

آمازون طبق آخرین تغییرات سیاست های خود حداقل ارسال رایگان خود را تا 25 دلار کاهش داد. این تغییر یک هفته به صورت آزمایشی اعمال شده ولی اخیرا در رسانه های عمومی توسط آمازون اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، همگی با وب سایت آمازون (Amazon.com) تا حدودی آشنا هستید. آمازون (Amazon) یک شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است که در سال ۱۹۹۴ در سیاتل واشینگتن توسط جف بزوس (Jeff Bezos) تأسیس شد.
این وب گاه در سال ۱۹۹۵ با عنوان فروشگاه برخط کتاب کار خود را آغاز کرد. آمازون هم اکنون کتاب، سی دی، دی وی دی، بسته های نرم افزاری و حتی کفش و همینطور محصولات نو و یا دست دوم را از طریق اینترنت عرضه می کند.
هم اکنون، این شرکت کتاب خوان های الکترونیکی نیز تولید می کند که این سری محصولات دارای مشتریان فراوانی در سرتاسر دنیاست. شرکت آمازون بیشترین درصد فروش را در بین فروشگاه های اینترنت دارد. دلیل موفقت این شرکت استفاده از Affiliate Marketing یا همکاری در فروش بوده است که باعث شده تعداد فراوانی کار به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شود.

آمازون طبق آخرین تغییرات سیاست هایش حداقل ارسال رایگان خود را تا 25 دلار کاهش داد. این تغییر یک هفته به صورت آزمایشی اعمال شده ولی اخیرا در رسانه های عمومی توسط آمازون اعلام شده.

این دومین بار در سال جاری است که آمازون حداقل حمل و نقل رایگان خود را کاهش داده است. در فوریه این حداقل از 49دلار به 35 دلار کاهش پیدا کرده بود و هم اکنون تا 25 دلار کاهش یافته است.

آمازون تصمیم دارد این روند را آنقدر ادامه دهد تا به صفر برسد. در واقع آمازون در نظر دارد صرف نظر از میزان خرید، حمل و نقل تمامی کالاهای مشتریان را پوشش دهد.

این شرکت در ابتدا حمل و نقل دو روزه خود را برای کلیه مشتریانش اعم از عضو و غیر عضو تا کف خرید 35 دلار رایگان کرد. این مبلغ به نظر خریداران کاملا مناسب بود ولی آمازون پایش را از آن هم فراتر گذاشت و یکبار دیگر برای افزایش فروش دست به کاهش کف مبلغ خرید کرد.

مترجم شکوفه برزگر ملکی

پایان پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  ⁄    =  14