خدمات رسانی «آپ» برای پرداخت های الکترونیکی نمایشگاه کتاب

بیش از ۲۰۰ نیروی ستادی و پشتیبانی شرکت «آسان پرداخت»به منظور تسهیل در تراکنش پذیرنده ها،در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب مشغول ارایه خدمات لحظه ای و فراگیر در جای جای نمایشگاه هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی شرکت آسان پرداخت، «آپ» با تجربه چهار ساله حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب به عنوان مجری انحصاری پرداخت اقدام به ارائه روش های نوین همانند NFC و تله پرداز کرده است و شرایطی را با همکاری سازمان ها و نهادهای مختلف فراهم آورده تا دوستداران کتاب و پذیرنده ها با سرعتی بالاتر تراکنش های خود را ثبت کنند.

براساس این گزارش، NFC به عنوان یک شیوه نوین پرداخت موبایلی ،برای نخسیتن مرتبه در نمایشگاه بین المللی تهران جهت تسهیل پرداخت در برابر کاربران قرار گرفته تا پذیرندگان و دارندگان کارت از آن بهرهمند شوند.

«آپ» به منظور ارتقای سطح کیفیت، سرعت و تسهیل در خدمات پرداخت در این نمایشگاه اقدام به نصب حدود سه هزار دستگاه کارتخوان مجهز به فناوری NFC کرده است که در راستای مشتری مداری و ارتقای ارایه خدمات به ذی نفعان بیش از ۲۰۰ کارشناس در قالب بخش های ستادی و پشتیبانی نیز اقدام به ارائه خدمات می کنند. مطابق این گزارش،آپ با تشکیل هفت ستاد متمرکز پشتیبانی و استقرار این پایگاهها بر اساس نقشه منطقه، تراکم و تعداد دستگاه‌ها و با حضور نیروهای ستادی و پشتیبانی آماده خدمت رسانی و پشتیبان پذیرندگان و کاربران است. بر مبنای تحقیقات میدانی صورت گرفته پذیرنده ها از سرعت تراکنش و نحوه خدمت رسانی پشتیبانها رضایت کامل داشتند.

 افزون براین،در روزهای ابتدایی نمایشگاه جهت بازدید و بررسی فنی فرآیند تکنولوژی NFC خانم آقایی پور رئیس گروه کنترل و نظارت اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی به همراه همکاران فنی مرتبط در محل نمایشگاه حضور پیدا کرده و پس از آزمودن همه مراحل انجام تراکنش در نهایت رضایت خود را از این سرویس اعلام کردند.

«آسان پرداخت» ابراز امیدواری می کند که با ارائه بهروزترین خدمات، راه را برای استفاده عموم هموطنان از تکنولوژی های پیشرو فراهم سازد تا بستری امن و راحت جهت پرداخت های سریع فراهم آورد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

44  ⁄  11  =